Bedankt love,ik ben verder niet bekend met de action testen,jij wel? Vorige week gaf hij gewoon negatief aan en kwam er verder ook geen indroog streepje Heb de hele dag gewerkt en ben net thuis. Nu is hij opgedroogd,kun je deze eens in negatief zetten?
Negatief zie ik nu niks? Is dit een andere test? Action...is dubbel...soms veel indrogers en veel zeggen weer dat de test goed is. Ikzelf heb m nooit gebruikt ...
Nee dezelfde alleen is de eerste foto overdag in de auto gemaakt en deze net in de keuken onder een tl-buis
Vandaag nog een testje gedaan. En ja ik ben zwanger!!! Na 3 en half jaar is het zo onwaarschijnlijk!! Weten jullie trouwens iets voor misselijkheid?
Bah dit is zuur!! Ik zag echt wel een licht streepje al na 3min,nu 30min later moet ik echt turen naar het streepje!! Ik zie weldegelijk nog iets maar zoooo vaag dat ik daar niet meer in geloof
Kleine porties verdeeld over de dag eten. Water met een citroenschijfje erin schijnt ook te helpen. (Bij mij niet, maarja is per persoon verschilend)
Positief1984, ik zie nu eigenlijk ook niks, maar kan natuurlijk aan foto liggen. Sibosj, wauw!!! Gefeliciteerd!!! Ik gebruikte voor de misselijkheid gember zuigtabletten en die werkte goed. Liggen bijv bij de etos bij de zwangerschapsvitamines en is speciaal voor zwangere vrouwen. Je kan het ook als thee kopen. Verder kleine beetjes eten en niet te zwaar.
Gefeliciteerd! Geniet er dubbel en dik van! Misselijkheid, niet veel aan te doen, helaas... Ik heb het nog steeds. Cola zonder bruis wil al wel eens helpen, en idd niet teveel in 1x eten.
@sibosj; gefeliciteerd! Bij de etos heb je ook armbandjes met drukpunten die misselijkheid tegen gaan. Misschien daar eens kijken? @positief; ik zie helaas niks op je test.
Meiden! Ik ben 4 dagen overtijd en vanmorgen test van de Kruidvat gedaan (die met dat plusje). Nu zie ik zelf een heeeel lichte plus, lijkt net als een schaduw zeg maar. Ik wil geen dingen zien die er niet zijn, maar mijn vriend zag het ook. Is het echt zo dat een streep een streep is of kunnen we er evengoed naastzitten? En wat denken jullie?