Ik lijk iets te zien, maar ook weer niet. Lastig hoor! Vanmorgen had ik al een foto geplaatst van een hele vage en lichte plus test van kv, erna nog 2e test gedaan van kv maar dan die van 2voor5. Heb de testjes bewaard, maar blijven hetzelfde gekleurd. Hier een wat duidelijkere foto van de 2e test. Wat denken jullie?
Bij jouw`n test moet je eens een paar druppels water erin doen net zoals je de urine erin doet...dan gaat al het geel weg
Oh echt? Gaat dat niet ten koste van het 'resultaat'? Wil dit mijn vriend vanavond namelijk nog laten zien
Hoelang geleden heb je m gedaan? De kruidvattesten drogen langzaam op en worden steeds duidelijker... Misschien dan maar even niet doen.... je zou het wel kunnen doen nadat je vriend m heeft gezien
ja je moet het zelf weten...in principe gaat alleen het gele weg nu. Maar je kan het ook naderhand nog doen he
Idd dat is zo, heb dat ook gedaan met een test, het zag zo wat gelig en heb er gewoon twee drupjes water in gedaan en hup hij zag weer mooi wit en streepjes bleven mooi roze staan
Kan gewoon hoor als het een echte streep is en geen indroger blijft hij gewoon staan. Heb ik met al mn testen gedaan toen ik zwanger was... vond het resultaat juist duidelijker te zien daarna.
Bij ons verkopen ze allerlei soorten (ook cb digi met indicator) bij AH XL en die is open tot 22. Ik ben ook nog een keer snel gereden voordat vriendlief thuis kwam.