Geweldig!! Gefeliciteerd meid,geniet ervan! Ik heb ook al 2dg een tuurstreep en ik blijf ook positief Maar feliciteren doe je toch echt past bij een duidelijke test,valse hoop is ook niet tof!
Jaaa lov ben zooo blij!! Nog steeds dat ik het af en toe niet kan geloven, over 10 daagjes de eerste echo! zooo benieuwd!
Daar heb je gelijk in meid.. Daarintegen heb ik nooit een knaltest gehad en toch alweer 15weken zwanger dus wel felicitatie waard.. Maar ik snap je wel hoor. Groetjes
Omdat ik het even gehad heb met die kruidvat testen. Wanneer streepjes duidelijker zijn doe ik ook kruidvat en dan de digitale van cb. Heb nu 3 verschillende testen en op 3 testen allemaal zo'n licht streepje. Ik vind bij deze testen (nu het nog erg licht streepje is) de kleur roze beter te zien dan bij de kruidvat. Als er een duidelijker streepje is dan plaats ik de foto hier
Dames,heb net testen gehaald en m'n urine vanmorgen opgevangen die staat op de badkamer! Kan ik die nu gebruiken? Heb namelijk al 2koppen thee op
Omdat mijn man gek werd van die streepjes heb ik deze test gehaald😄 en natuurlijk is die ook positief ik ben zoblij voor de mensen die er lang mee bezig zijn hou de moed er altijd in!! Het komt goed!!
Volgens mij moet je urine bewaren in de koelkast om het te kunnen gebruiken voor een test. En het dan vervolgens weer op kamertemperatuur laten komen. Als het al een tijdje staat zou ik het niet gebruiken want dan hou je onduidelijkheid!