@ annie zal wel aan mij liggen maar zie toch een streepje staan. Hier een van vandaag. Kon het niet laten te testen
Sorry veronique jou foto vind ik te onduidelijk kan er zo iig geen tweede streep op ontdekken. Annie lijk wel iets te zien maar denk wederom dat het niet echt een streep is maar meer een niet goed doorlopen test ofzo
http://img163.imageshack.us/img163/8767/z5on.jpg Ik snap je wel Joyce. Ik wi eigenlijk de fotocamera gebruiken maar weet niet meer waar ik het geheugenkaartje heb gelegd Heb dit er nog van kunnen maken meer ook niet. Iphone heeft soms kuren haha. Hoever DPO ik zit durf ik niet te zeggen. Kan zijn dat ik nog wat te vroeg ben met testen.
Ik lijk iets te rozigs te zien, maargoed daar twijfel ik toch wel over, maar puur omdat de foto zo onduidelijk is Hopelijk voor jullie over een paar dagen duidelijkre streepjes
Ik denk dat ik nog wat te vroeg zit. Op de testen is het wel goed rozig te zien. Ik wacht af ben benieuwd. Hoop over paar dagen duidelijkere testen
geen idee hoe je een foto hier neer zet, maar gister en vandaag 2 duidelijk roze strepen ( net zo roze als de test streep) voor onze ovulatie testen... gister was manlief niet thuis en vandaag wel, weet iemand of ik dan nog geluk kan hebben? ik hoooop het zoooooo! ronde 11 afwachten...
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Wat vinden jullie hiervan?
Ik zou helemaal geen cyclus moeten hebben (net bevallen en weer aan de pil). Vorige week getest omdat ik me raar voelde, en sindsdien blijf ik hele vage streepjes testen. Heb niet het idee dat ze duidelijker worden, maar ze zijn toch op elke test weer net zichtbaar. Geen idee wat ik ermee aanmoet Dacht eerst aan rest-hcg maar lees overal dat dat na 3 mnd niet meer kan. Snap er echt niets van.
yeah yeah ! haha maar had hij dan gister ook niet kunnen springen omdat ik gister ook een goeie streep had? dat is wel raar dan of niet...
hmm nou misschien ben ik wel gewoon door aan het draaien door teveel testen Als ik de foto open zie ik hem dus zelf gewoon zonder turen, en als ik mijn scherm kantel nog beter.. Op de test zelf zie ik hem ook gewoon. Ik kan het nou ook niet echt positief noemen.. Maar ook neit negatief.