Ik ben eens terug gaan denken hoe en wat en als ik van steken uit ga die ik toen gevoeld heb (weet niet zeker of dat de eisprong dan was) dan zit ik nu pas 4/5 dagen voor nod Denk ik he Kan net zo goed iets dichterbij de nod zijn.
Ik ook niet hoor Veronique. Waarom wacht je niet tot na je nod? Je testen hebben elke keer geen tweede streep. Ik zie niks in ieder geval. Denk je dat je zwanger bent?
Okee volgens mij is het raak maar ik durf het niet te geloven. Dus PLEASE zeg me dat mijn ogen me niet voor de gek houden? NOD is vandaag (en dit vind ik wel een mooi tijdstip om te testen )
Hihi hij is alleen maar duidelijker geworden... Haal m steeds weer tevoorschijn om er nog even naar te kijken. Te erg dit. Reactie van vriendlief: "Huh?! What the f*ck? Wat... Ik reageer hierop als ik wakker ben" Okee het was ook pas half 5... hij is ook nog steeds niet wakker en ik zit maar te hyperen hier
He hippydepippy ik zou van zo'n tweede streepje ook hippydepippy worden gefeliciteerd geniet ervan. Positief ben benieuwd naar jou testje. Xxx joyce
Hier is hij dan,binnen de afleestijd. Van vinden jullie? Nog steeds geen ongi en ben nu dus 2dg overtijd als ik van mijn berekening uitga Heb wel wat afscheiding en af en toe menstruatie krampjes maar dat zijn maar krampjes van 10sec en dan zijn ze weer weg...vaag. Gisteren gaan uiteten en werd misselijk van de geur van ml zijn eten en geen pijnlijke maar gevoelige borsten...pfffff..frustrerend!!