Bij bericht plaatsen : zie je een grote A ( waar je kleur mee kan instellen ) Daarnaast zie je een peperklipje. Als je daar op klikt kun je een foto toevoegen.
Ik zie een paperclipje met planeet....kan alleen een url link toevoegen maar heb nu een nieuw onderwerp aangemaakt...mss willen jullie daar meekijken..please
Had jij niet 3 september bloedverlies nadat je zwart/bruine afscheiding had? Misschien is dat je ongi geweest en zit je nu pas op CD 12 en kan de test reageren op je eisprong
Gister tuurtestje. net echt 5 min geleden : zo blij tranen met tuiten (deed ik al dagen haha) . Eerste ronde na de miskraam. Met clomid. morgen fertiliteitspoli bellen voor echo over 3 weken. hun maken echos rond 7 weken. spannend allemaal weer!!
Positief dit is de laatste keer dat ik het zeg ik zie nu wel twee streepjes. Hihi Beer ik zie nu wel een tweede streepje maar dat is toch echt een pennenstreep in mijn ogen
bas1759, klopt op de foto zie je dat, maar in het echt issie net zo groot als de controlestreep. maar de complete streep is aan 1 kant vaag. ik.zie wel roze
Ml heeft net kruidvat testen gehaald in een ander dorp. Die test van janlinders heb ik een beetje "verprutst" Had maar 1,5uur niet geplast dus mijn urine was niet geconcentreerd genoeg helaas...
Gaan we weeeer Een paar dagen later... We zijn op vakantie en hebben vanmorgen getest... Een streepje! Nog wel erg licht maar stiekem al wel een beetje blij... Zien jullie m ook?
Hoe gaat het bij jou positief?? Nog mooi twee streepjes? Heb niet helemaal terug kunnen kijken? Internet is erg slecht hier. Maar zal morgen even teruglezen.
Vanmorgen weer een licht streepje maar alleen Bas1759 ziet hem en de rest niemand Ml heeft net snel nog nieuwe testen gekocht dus morgenvroeg zal hij toch wel duidelijker moeten zijn lijkt me. Nog steeds geen ongi maar wel veel afscheiding en lichte menstruatie krampjes. Ook voel ik me anders dan anders....raar! Morgen bel ik ook de huisarts omdat ik al 2 cyclussen bloedingen heb midden in mijn menstruatie en ik nu dus "overtijd" ben.