Iemand die weet hoe je die roze 'wolkjes' die er zijn blijven staan weg krijgt? http://img11.imageshack.us/img11/599/6qtf.jpg
@Pluisje en Tijm86: gefeliciteerd! @Bloem86: ik zie wel iets. @Positief: Zie echt wel (wel nog heel licht) 2e streepje
Eens proberen dan. Heb helaas geen testen meer. Morgen toch maar die 2v5 gaan halen. Ik dacht jaaaa eindelijk is 2e streepje wat duidelijker te zien in echt. Blijven die roze wolkjes ineens staan en nu lijkt het alsof het bij die wolkjes hoort vandaar dat ik die weg wil hebben Heb ik weer haha
Thanks meiden met positieve test gefeliciteerd ! Een lichte streep is ook een streep ! Meiden op de wachtbank succes nog ! X
Eerste test gedaan met ovulatietest vandaag trouwens ! Dit werk ook ! Hierna pas zwangerschaps test gedaan . En voor het eerst tarwekiemolie gebruikt deze maand
Een drupje water erin doen,zie verder niks op je test en zou hem ook als negatief beschouwen. Ik zie ook heel licht iets...spannend Bloem!!! Gefeliciteerd meid!! @positief: ik zie het streepje ook,ben benieuwd morgenvroeg!!
Helaas,vanmorgen geen duidelijkere streep en nog steeds niet ongesteld...maar wel duidelijke symptomen...snap niks meer van mijn lijf
Nog ff geduld positief... Misschien maakt je lichaam wel heel langzaam hcg aan. En misschien een digitale doen? Wel frustrerend hè? Snap dat je zekerheid wilt...
Door mijn onzekerheid.. voor vandaag de ALLERlaatste clearblue digi test.. mijn HCG bouwt mooi op de 1e test was op 04.09 de 2e test was op 11.09. en heb nog een 3e van vandaag die 3+ aangeeft ( zie avatar )
Ik dacht dat vrijdag-zaterdag mijn nod was. Kan ook zijn dat ik later mijn ei gehad heb. Want heb alleen maar witvloed en niks van bloed.
Gefeliciteerd Shiver!! Hij loopt mooi op Positief je testjes blijven redelijk hetzelfde ... is het geen indrooglijntje wat je ziet? Hopelijk van niet maar ben er bang voor ...
Thanks meiden! kan niet wachten tot het volgende week woensdag is.. Zenuwen lopen behoorlijk op.. ook al is het ons 4e kindje.. onze geschiedenis speelt erg mee Blijft spannend! @ positief.. geen bloed geeft moed zeggen ze wel .. wie weet over een paar daagjes een goeie knaller van een test?? xx
@Shiver, mooi hoor! Fijn is dat he die mooie woorden en natuurlijk de mooie 3+ @positief, denk dat je test morgen toch wel wat duidelijker moet zijn, mijn duimen draaien voor je! Ik heb Lov al een paar dagen niet gezien of kijk ik er overheen?