Ja dus binnen 48 uur toch dus als ze gister al die knaller had springt haar ei niet pas vandaag of morgen...nou ja dan kan het iig zo zijn dat haar ei al gesprongen is
Ja ik weet het niet...bloedtest is normaal betrouwbaar ... Daarmee zie je eerder of je zwanger bent dan een test. Deze zou dan al vrij positief zijn dus dan moet er ook hcg in je bloed zitten toch?
Ik zou zeker doortesten....want als je morgen weer een positieve test hebt dan zal je toch wel zwanger zijn? En de cb kan ook duidelijkheid geven
Ik heb iets vreemds en kan het niet plaatsen misschien dat jullie het weten, ik verlies bloed nou ja in de zin van als ik heb geplast en me af veeg maar dit kan toch nog niet mijn menstruatie zijn aangezien ik afgelopen weekend op zaterdag en zondag een positieve ovulatie test had. Weet iemand wat dit is?
Blij met mijn test van vanochtend!! Hopen dat het nu wel goed blijft gaan, het voelt in ieder geval beter dan de vorige keer.
Ja ik ... testjunkie hier! Na 5 minuten zag ik een licht waasje, nu die opgedroogd is een streepje. Maar ik test al heel vroeg, dus kan ook zo maar een indroger zijn . Hij lijkt wel roze overigens. Mag nu van mezelf niet eerder weer dan zaterdag of zondag.
Goh,hier hetzelfde eigenlijk..alleen dan vrijdag-zaterdag een posi ovu test en dacht eigenlijk dat een innesteling te vroeg zou zijn ?