Oh je gaat al wel even een aantal uur niet plassen en drinken he....hij zal wel zwanger zeggen maar soms is je urine net nie genoeg geconcentreerd en dat zou zonde zijn van zo'n dure test
Hier gaat het super, ik geniet iedere dag van ons wonder. Heel lang op moeten wachten, we zijn intens gelukkig. Verder geen anticonceptie hier ook geen MMM in de toekomst en stiekem hopend op een spontaan wonder in de toekomst.
Aaaah lekker man geniet maar elke minuut het is ook echt bijzonder ... Spannend dus ... Misschien ben je al weer snel zwanger? Je weet maar nooit. Na een zwschap schijn je extra vruchtbaar te zijn Succes meid en geniet!
Heb vanmorgen een half kopje koffie op om half 8 en niet meer geplast... Zou het al kunnen??? (ik ben echt echt echt heel erg )
Pies in een bakje en is de kleur erg licht is de urine niet erg geconcentreerd. Is ie donker dan huppa die test doen! Schiet op moet zo weg
dames dit is de 11e dag van me cyclus nu heb ik vanmorgen een ovulatietest gedaan en net 5 minuten geleden die van is van de 5 minuten geleden wat denken jullie vanavond nog een test? en dan klussen? hij is al een stuk donkerder dan vanochtend