Hoi allemaal, Mijn vriend en ik proberen al 8 maanden zwanger te worden. Helaas is dit tot nu toe nog niet gelukt. Heb helaas in maart een miskraam gehad na 4 weken. Deze maand proberen we het voor het eerst met ovulatietesten. Vanmorgen 1 gedaan en volgens mij is ie positief. Zit op dag 9 van me cyclus (28 dagen). Zouden jullie ajb willen meekijken?! Alvast bedankt!
Volgens mij is hij positief maar moet het niet zo donker worden als het controle streepje? Ik ben ook voor het eerst bezig hoor met die testen. Kijk maar in mijn fotoalbum heb daar een rijtje staan Maar wat naar van je miskraam.. Ik hoop dat het gauw raak is voor je.
Bijna positief! Misschien later op de dag weer 1 doen! Heb het zelf wel eens gehad dat ik rond een uur of 12 zo'n test had en rond een uur of 8 knalpositief en de dag erna was het weer een stuk lichter!
In het echt was hij wat donkerder dan op de foto. Blijf de testen voorlopig doen maar ga vanavond toch even stoeien met manlief! Je weet maar nooit! Was jou laatste test positief?
Ja ze is nogal fel in haar reacties. Als ik een tweede streep zou zien staan op haar testje zou ik zeggen, het ligt aan de hormonen. Maar voor nu hou ik het gewoon op met het verkeerde been uit bed gestapt.
I know, het is een prachtig meisje Ik gun het je ook van harte want ik weet hoelang je op je "eskimo'tje" hebt gewacht Geniet er maar van.
Ja dat moet je zeker even doen met je manlief Ik ben gistere ook boven op mijn vriend gesprongen toen die ovutest positief werd En ik ben blij dat ik het gedaan heb, want de test van vandaag geeft nu nauwelijks kleur.. Ik test voor de zekerheid straks nog een keertje. Alleen ik snap iets niet. Ik heb de laatste paar cyclussen dat het wat langer is en als ik op het beschrijving kijk staat er cyclus van 35 dagen testen op cd 18. Zou ik dit keer wat kortere cyclus krijgen?
Dat zou zomaar kunnen denk ik. Ik heb me eisprong blijkbaar ook vroeg, althans dat denk ik nu door die test. Cyclus is altijd 28 dagen bij mij. Ach ik ze het wel. Hoop dat het deze keer raak is!
Gefeliciteerd voor de nieuwe zwangere dames en voor de dames rondom de eisprong, succes meiden en flink plezier maken!!!!!