Nee zeker niet. Maar inderdaad ik herinnerden mij jouw onderschrift. Hier ook volkomen onverwachts! Ik ben met vlagen ontzettend misselijk. Ik ruik van alles. Vooral de vieze dingen. Ik ben moe, problemen met mijn stoelgang. Maar verder is zwanger zijn leuk, haha.
haha ja dat ruiken herken ik wel vriendlief had een ei staan bakken met kaas gadverdamme wat een lucht! Maar misselijk eigenlijk niet tenzij ik teveel heb gegeten wat ineens heel vaak is? Wanneer heb jij je eerste echo?
Ik volgende week dinsdag. Tegelijk met mijn intake bij de verloskundige. Enorm spannend. Vooral omdat ik alleen moet. Man kan onmogelijk vrij krijgen. Jij 9 oktober?
Ja 9 oktober duurt nog zolang pff wat snel jij al had ik dat maar O dat is wel jammer zeg, kon je niet sávonds een afspraak maken?
Haha jij zit gewoon steeds in spanning of er weer een test is en ineens staat dit topic weer bovenaan Gaan we doen TESTERS WHERE ARE YOU???
Hahahahahaha ja ik denk...daar komt een test maar nee hoor. Rustig vandaag! Positief heb jij nog getest? Vast wel
Mijn verloskundige houdt savonds geen praktijk. Alle dagen tot 17.00 uur. En ik ben daar ook bij de eerste twee geweest en dat is letterlijk en figuurlijk toen goed bevallen. Dus ga dan ook geen andere zoeken. Is dat zo snel ja? Ik weet het niet. De verloskundige kwam zelf met deze datum.
Ik ga zo naar huis en dan ga ik testen. Niet mee geplast vanaf 07:30 maar wel 1 kopje koffie gehad,maakt dat wat uit denk je? Ik verwacht er niet veel van want als het klopt dat 3-9 wel mijn menstruatie was (ik dacht een bloeding van 3dg) Dan zit ik nu ongeveer 8 dpo denk ik.
Is wel vroeg positief ... maar wie weet Maar dan ben je rond je ei begonnne met testen? Of zie ik dat verkeerd?
Ik heb al meerdere malen verteld dat ik mijn cyclus niet weet. Ben 20aug ongesteld geweest en 2-9 kreeg ik een bloeding. Omdat dit erg kort op mijn menstruatie was/is ga/ging ik er niet vanuit dat dit wéér een menstruatie was. Dus....ik weet niet waar ik zit in m'n cyclus dus vandaar ook dat ik regelmatig aan het testen ben..snap je hem nog? Dus of ik nu vroeg ben of laat,geen idee!
Oké ik heb getest en hij is gewoon negatief! Maar..toch zie ik weer een licht streepje en het kan geen indroger zijn want de foto is genomen binnen 5 min. Ook valt me op dat de test na een uur helemaal geel wordt. Dit zijn duidelijk geen testen om vroeg mee te beginnen Afwachten maar weer dan,hopelijk volgende week meer duidelijkheid.
@Positief eerlijk en niet kwaad worden.... Hoeveel testen zag je nu al iets op....die zijn allemaal negatief geweest. Hoe weet ik dat.... Nu dan had je nu wel een knaller gehad. Ik denk dat je cyclus volledig in de war is. Je moet gewoon afwachten of misschien zelfs ovu testen gaan gebruiken. Dan weet je ook of je überhaupt al een ei gehad hebt. Je bent nu iig niet zwanger....want dat zeggen je testen. Of je moet naar je ha gaan om duidelijkheid te krijgen en proberen voor jezelf he af te sluiten. Je maakt jezelf gek op deze manier. Ik snap dat het voor ju moeilijk is omda je cyclus zo gek deed....maar je moet ook zelf op een punt komen dat je beseft dat je jezelf een beetje gek aan het maken bent. Hoop dat je het opvat zoals ik het bedoel
Hier game over . Ik voel aan mijn buik dat ik elk moment mijn menstruatie krijg. En net een spierwit testje als bewijs. Heb trouwens Testpoint gebruikt nu. 3 KV testjes-3x indroogstreepje, irritant! Die KV gebruik ik dus niet meer. Tot volgende maand .
Ja ik denk het ook.. zie niks op de test meis vervelend! Hopelijk heb je snel een positest in handen en weet je waar je aan toe bent
Oh love, waarom boos worden! Hihi Nee ik maak mezelf niet gek hoor,weet ook dat deze negatief is en ik dan ook niet zwanger ben. Maar zoals ik al (weer) eerder zei test ik alleen omdat ik niet ongesteld wordt en mss wel zwanger kan zijn. Bij mijn andere kinderen had ik geen kwaaltjes dus het kan altijd..snap je. Ik test net zo lang totdat ik ongi ga worden En van mij uit ook niet kwaad/vervelend bedoeld maar een tijdje terug wees ik ook iemand erop omdat diegene iedere dag 2x een kruidvat test deed. Ik kreeg toen reactie van andere dames dat iedereen dit zelf moest bepalen. Maar we hopen en duimen gewoon verder,zolang ik niet ongesteld wordt is er ook hoop voor mij