Via meer opiets en dan beheer bijlagen. Bestand selecteren en niet vergeten op uploadden te drukken helemaal rechts. Ff wachten tot het bestand geupload is. Kan jezien aan de verbuikte ruimte bovenin.
GOedemorgen dames! Misschien kan iemand mijn helpen.. Ik zit momenteel midden in mijn menstruatie maar mn temp stijgt al 3 dagen vroeg me dus af of mn ei er nu al aan zou komen.. cyclus is altijd 28 of 27.. Dus nu komt het, ik kon het net niet laten en heb bij mn 5de plasje maar opgevangen en een ovu test gedaan en dit is het resultaat, wat moet ik hier nu van denken?HELP!? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/76272-albums13634-picture84798.html Liefs!
Love en pharillia, ja die heb ik wel liggen maar die gaven zondagmorgen nog negatief en ben die avond ook ongesteld geworden.. dus ging ervan uit dat het dan toch niet zo was.. dus jullie denken een testje doen? Vindt het zo vreemd..
Heb je dat plasje nog van de ovu? Ja ik zou wel eens een testje doen. Is die neg heb je extreem vroeg je ei....ook gek he
Nee dat plasje is weg.. ja ik vindt zodra eel vreemd heb de laatste keer heel duidelijk mn ei gevoeld eigenlijk elke maand en dat is altijd zo een 13/14 dagen na de eerste dag van mn menstruatie. Dus ik ben nu het spoor even helemaal bijster als nu idd mn ei er al is.. dan zou ik deze maand op mn buik kunnen schrijven.. Ik zal zo maar weer plasje opvangen zodra ik naar de wc moet.. Mn vriend staat al naast me dat ik moet gaan testen hihi, dan geef ik m het mooiste verjaardagscadeau.. Ben benieuwd..
paar maand terug had ik hetzelfde.. negatief getest , ongesteld geworden. paar dagen later opeens erg buikpijn (ging bij mij helaas mis) , deed een test was duidelijk positief.. late innesteling, komt vaker voor. Zou toch even testen.. kan zijn dat er een wondertje ingeslopen is Duim voor je! X Joyce
Je moet wel even kijken dat je geconcentreerde urine hebt.... Dus even je plas ophouden Maar ben je erg ongesteld nu?
Ik wacht gewoon tot morgenvroeg of vanmiddag, drink voorlopig maar ff niet meer. Naja wat is erg? Valt opzich wel mee het is niet erg als normaal maar wel 1,5 maandverband per dag ongeveer. Wel constant misselijk maar eigenlijk geen link meer gelegd omdat ik ongesteld ben. Ik snap er iig geen kak van als mn ei er nu al is of al is geweest.. kan dat terwijl mn cyclus toch altijd 27/28 dagen is?
Ja weet je soms kan een lichaam gek dingen doen dus zeg nooit nooit Ook kun je zwanger zijn en bloed verliezen....maar hou er ook rekening mee dat je zwanger kan zijn en het vroeg is misgegaan.
@ Starlight ik zou ook even een zwangerschapstest doen dan weet je meteen waar je aan toe bent of je bent zwanger of je hebt een heel vroeg ei vindt het ook wel een beetje vreemd als je moet gaan klussen terwijl je ongesteld bent..maarja dat is de natuur
Dan zal het mis gegaan zijn.. waar ik al vanuit ging want ik had voor mn nod een posi hcg test en 2 dagen later niet meer, op nod ook niet en toen 1 dag overtijd zondag dus ongesteld.. Maar als het nu mn ei als is moeten we helaas een ronde overslaan..
HCG blijft natuurlijk even in je lichaam dus het kan ook zo wezen dat je ovulatie test daar op reageert.
Starry, is het dan niet raar dat de hcg testen 1x posi gaven en 2x nega..ben gewoon bang dat mn ei deze maand heeft besloten nu al te komen..vindt het zo ontzettend vreemd..
Het klopt niet helemaal dat je ovu dan nu weer positief is. Weet wel dat een kruidvat op een ei kan reageren. Welke testen heb je daarna gedaan?