Heel herkenbaar meid ik teste ook 4 dagen voor nod positief. Dat was voor mij ook de reden om elke dag te testen tot nod. De eerste keer teste ik zelfs in de middag weer die was gelijk duidelijker op dezelfde dag. Foto's staan trouwens in mijn album
Ik heb zitten kijk ziet er stoer uit zo achter elkaar.. Denk dat ik ook maar wat testen ga inslaan dalijk haha
Hihi ik had nog 1 test thuis liggen van de Etos dus die heb ik gewoon nog even gedaan. Alleen daar is t streepje wel lichter.. Mjaa morgen nog maar 1 hihi
Bizar he In test in de middag beter blijkt hihi Joy wel met kv blijven testen dan kun je het beste de opbouw zien
Maddie ga ik vanmiddag halen.. En ik heb deze kv test in de middag gedaan moet ik dan morgen middag testen? Of in de ochtend
Lastig te zeggen roxy je heb ook een paar dagen niet getest klopt dat? Ik heb nooit ovu gebruikt maar wat ik begreep van de meiden hier is elke dag testen en bij ineens oplopen ook in de avonden gaan testen.
Roxy je hebt ook een langere cyclus ertussen staan zie ik dus zeker even doortesten, ze worden soms lichter om dan ineens te gaan knallen
gefeliciteerd dames! Als we toch MvM testen aant showen zijn mag ik dan ook ff Nog geen knaltest gehad tot nu toe maar van deze mag ik toch wel blij worden he
Ik durf het bijna niet te vragen, maar ziet iemand 'iets' op mijn test? Binnen 3 minuten genomen. Graag hier niet op reageren in mijn eigentopic 'Ik trek het even niet meer..' Mijn man leest daar af en toe mee namelijk. Test is overigens actiontest en ik moet zondag ongesteld worden. En graag eerlijke reacties! Daar heb ik het meest aan! Liefs!