Jeetje, wat maakt ie de foto's klein, zeg! Hier is sowieso niets op te zien.. Sorry voor de spam, meiden!
Mijn ovutesten van zojuist. Is dit een knaller? Is voor het eerst dat ik met testen werk. Gisteravond hebben we geklust, vanavond nog eens of misschien beter morgenochtend? We zijn morgen namelijk allebei thuis.
Vos dit is wel een knaller denk ik hoor. Knuffelen moet je doen wanneer je zin hebt dat mogen jullie zelf kiezen
Nou, nee dus.. Dit was het dichts erbij met de iPad.. Dichterbij wordt ie onduidelijker. Maar als ik m niet eens op de foto krijg, is het ook niets!
Hi dames... Mag ik jullie wat vragen? Heb 11 1/2 dag geleden pregnyl 5000ie gespoten, net action test gedaan en ik zie licht streepje, kan dit nog van de pregnyl zijn? Bedankt alvast! Guusje
Aster, ik denk wel iets te zien hoor! Heeeeeel licht Guusje, geen idee, daar kan ik je niet mee helpen.. Verder weer heerlijk veel goeie testen langs zien komen zeg!! Gefeliciteerd iedereen
Guusje na 10 dagen moet de pregnyl 5000 ie uit je lichaam zijn, dus dit streepje zou kunnen betekenen.....spannend!
Echt?! Wow, die had ik niet verwacht, haha! Over 2 dagen misschien die van het kruidvat doen.. Ik merk het wel. Zou wel heel mooi zijn. Precies voor de eerste IUI!
Cillecil, ik zie hem ook maar je bent 2 dagen overtijd? Is hij dan niet te licht? Je had mijn test net in negatief gezet in mijn onderwerp, heb nu een andere foto geplaatst daar, wellicht zie je hem wel op deze?
ja bij jou zie ik hem nu ook ja ja ik weet hij is heeel licht maar afgelopen 5 dagen was hij omo wit pfff zit te trillen hier mischien latere eisprong?
Dat zou kunnen!! Spannend hoor! Ik zoe hem duidelijk bij die van jou hoor! Morgenochtend met ochtendplasje maar doen!