Spannende guusje, ik zie het ook? En ik snap je heel goed. Hier ook twee keer een mk dit jaar en nu weer zwanger. Mag vandaag voor een echo!
Ik heb net weer getest maar pas laat in de 5 min komt er een heeeeel licht streepje nog lichter dan gister. Gister heb ik de test smiddags gedaan kan t daar aan liggen??
Spannend meid kom je nog even showen? En vergeet niet in het.prille begin schommelt hcg ook best nog. Ik denk echt wel dat je zwanger ben hoor!
Hihi ik laat hem vanmiddag zien!! Ik hoop t echt zo erg!! Ben dan uigerekend op d3 verjaardag van me moeder haha
Dat zou leuk zijn joy! Ik was van zl uitgerekend 23-03 maar beviel.op de verjaardag van sm 31-03. Extra bijzonder nu omdat ze mei jl overleden is. Is ze er toch nog een beetje
Ahh jaa heel mooi is dat ehh.. en mooi kadotje was voor je sm. Mijn moeder zou t ook leuk vinden als dr eerste kleinkind geboren word op haar verjaardag hihi
Vind je dat leuk ja? Sylvano is ook op mijn verjaardag geboren en vind het niks aan. Heb totaal geen eigen verjaardagsgevoel meer , we gingen altijd lekker dagje naar de sauna enzo kan nu nooit meer