Dan doe ik er morgen nog 1 en dan is t al zondag.. maar bij mij vorige zwangerschat kwam ik er pas achter 3dagn na nod en toen was tie gelijk bam! Haha drm vind ik t nu zo spannend hahah
Dank ook voor het turen naar mijn test, dames! Ik zag zelf niet echt iets, dus ik ben nu wel benieuwd wie er kippig is! Dit weekend maar weer eentje doen.. Gefeliciteerd aan alle zwangeren! Joy en Guusje, ik zie bij jullie allebei!
Hier ook! Vindt het wel erg bijzonder en ja, je eigen verjaardag verdwijnt wat naar de achtergrond... maar dat vind ik niet zo erg!
Ik zie op beide iets.... Deze testen hebben gewoon langer nodig om op te drogen ... Jij bent zwanger hoor!
Jaa dat weet ik wel hihi maar t zou zo fout kunnen gaan voor zondag dus ik ben pas echt blij als ik zondag niet ongi word hahah.
Niet zo denken hoor.....foutgaan kan het altijd. Het is heus niet zo dat alleen omdat je voor nod test de meer kans hebt toch?
Waarom doen jullie beiden geen clear blue met wekenindicator die is net zo gevoelig als kruidvat weet zeker dat die zwanger aangeeft weten jullie het gelijk zeker