GwoonAn, had je al een keer eerder een posi ovutest? Ik vind het nu knal dus ik zou vandaag je man maar gaan bespringen
Ja nja als ik terug kijk misschien niet haha! deze knalt idd wel. Nou hij kwam vanmorgen al schatttttttt ?? dus die wilt wel haha
Haha ja klopt, ik had het dus ook totaal niet verwacht aangezien ik geen eisprong kon ontdekken, waarschijnlijk zal hij op dag 22 zijn geweest maar heb geen temperatuurstijging gehad. Snap het ook niet helemaal. Blijkbaar is alles mogelijk
Ik niet, gister 1x heel eventjes (paar minuten) maar verder eigenlijk niet. Heb wel heel de week al een beetje last van mijn buik, niet echt misselijk maar gewoon een vervelend gevoel, en vandaag ook jeukende borsten. Heb verder eigenlijk nog weinig symptomen, kan altijd nog komen
Ik heb dit ook gehad tot ik denk mijn 6e week... Daarna hield die menstruatie achtige buikpijn op en werd ik steeds misselijker en vooral erggg moe,gefeliciteerd joy,geniet ervan!
Dames, gister al een foto geplaatst van m'n ovu testen, vandaag wederom onzekerheid.. Willen jullie meekijken? Edit: geen vruchtbaar slijm te vinden hier.. Wel last van steken/lichte krampen in onderbuik en lage rugpijn.. Bekijk bijlage 352273
zou ik morgenochtend een testje kunnen wagen? of is dat nog veeeelste vroeg? Verder heb ik geen last van testdrang hoor..hihi
ff nog een vraagje over de ovu testen, toch vandaag ff getest (ondanks dat het ander merk testen zijn) en weer een positive test, dus gister 1 en vandaag 1 zou dat betekenen dat mijn ei nog niet gesprongen is? alvast bedankt
@roxy ik heb ook altijd 2 dagen positief meisje. Ik denk dat hij dan nu binnen 24 uur springt. Al zei mijn gyno gewoon de dag erna pakken maar dt heb ik niet gedaan omdat ik zeker wist dat het een dg later was.