Ik kan goed lezen, dankjewel Ik vraag me gewoon af wat er zo leuk is aan 50 testen op een rij te doen, (waar geen streepjes op staan). Ik zou dat geld eerder spenderen aan een arts of gyn die me wel zou willen helpen om uit te zoeken waar ik in mijn cyclus zit. Hoe dan ook, als jij het fijn vind, moet je blijven testen natuurlijk, das ieder zijn keuze
Positief1984, ik lijk een streepje te zien. Spannend! En zoveel testen als je zelf wilt (zeg ik tegen iedereen..) jouw lichaam, jouw centen Ben heel erg benieuwd naar je test van morgen, ik ga duimen!!
Van mij mag iedereen ook zoveel testen als ze zelf willen, wat me wel stoort is dat wanneer er gezegd word dat er geen streep te zien is, Positief altijd in de aanval gaat. Tja, dan moet je ze hier niet komen posten hé als je geen eerlijke mening wil...
Ik vind je anders heel positief... Hoe jij de moed erin houdt voor jezelf en zo hoort het ook. En als het echt raak is dan ga jij hier ons 100 (als het moet en als jij lekker wilt) zwangerschapstesten showen, ook leuk om te zien altijd! Succes...
En de moment dat er een streep staat, zal ik de eerste zijn om haar te feliciteren, ik ben langs de 2 kanten eerlijk, no hard feelings ze
OMG!!! Ik ga nooit in de aanval over mijn testen. Het zullen jou hormonsters wel zijn maar kap eens met discussie voeren. Jij valt mij iedere keer aan over waarom ik zoveel test,ik naar de dokter moet gaan en mijn geld moet besparen..... Kom op zeg!! Ik heb al zo vaak gezegd dat ik niet weet hoever ik in m'n cyclus zit en daarom zo veel test EN het belangrijkste van alles het MIJN geld is en MIJN keuze en MIJN testen. Ik zou het ook prettig vinden als je niet meer reageerde op mijn testjes of berichten als dit niet op een normale manier gaat. En nu sluit ik deze discussie.
Wat begrip naar elkaar toe kan echt geen kwaad... Ik bedoel, het is toch verdo.md frustrerend wanneer je je cyclus niet weet of omdat je cyclus in de war is en jij steeds maar je menstruatie verwacht die niet komt. Been there.... Heb ook heel wat testen gedaan (nee niet verspild, want ik vond het nodig), om erachter te komen of ik wel of niet zwanger ben. Natuurlijk doet het je wat als steeds dezelfde mensen gaan zeggen dat je nu eens moet stoppen met testen, of dat je eens de dokter moet gaan opzoeken. Dat is haast kwetsend... en dan begrijp ik dat je daar wat geïrriteerd op reageert. Is het dan zo moeilijk om elkaar in waarde te laten. Sorry voor het off gaan, maar moest het even kwijt. Lees hier namelijk graag mee en kijk/tuur graag naar testen. Al plaatst iemand de 50ste vage test op een dag, kijk ik met alle liefde mee of ik een streepje voor diegene kan vinden en duim ik hard dat de volgende wel positief is...
Heey positief ik zie.op je test helaas niets. Hopelijk. Eerdaags wel meid. Maar als je nou toch ongi zou worden (wat er k niet hoop natuurlijk) is het dan geen optie om ovu testen te gaan gebruiken? Dan weet je mss een beetje je nod in te schatten
Ovulatie testen zijn inderdaad een optie maar dan eerst wachten op m'n menstruatie...of juist niet haha Heb net nog een foto gemaakt van de test nu hij opgedroogd is en nu staat er nog een streep tussen de 2 strepen!! Dat snap ik nu niet Heb ook nog even gegoogle en las dat iedere vrouw ongeacht of ze zwanger is of niet 0-10mlu in haar lijf heeft Vandaar dat ze die vroege testen ook afraden. Wisten jullie dat?
Positief, ik had van matcare (zelfde als kv2v5 principe) 9 testen voor 15 ofzo. Daar ben ik wel tevreden over misschien iets voor jou? (Weet niet of die aanbieding nog is, zal ff kijken)
@Positief ...lijken gewoon de dipsticks van z&k wel.... Discussie tja ik heb ook gezegd dat je jezelf gek maakt....maar dat hebben we uitgepraat toch?! Zit hier niet om discussies te voeren maar ik zeg het omdat ik het dan goed bedoel he Maar ik zie wel wat op je test. Over 2 dagen weer testen. Al verhaal van iedereen heeft wat in zijn lijf klopt wel maar dat zie je niet op een test hoor
gewoon eens een vraagje: als het streepje op mijn zwangerschapstesten nog steeds van de pregnyl zijn, dan zou het streepje elke dag lichter moeten worden toch? Of zie ik dat verkeerd???
Lijkt me wel. Maar als het van een zwschap is moet de streep duidelijker worden. Tenzij je te vroeg aan het testen bent ivm pregnyl