Nog even geduld dan maar Moet wel zeggen dat sommige in de middag duidelijker testen...waaronder ik Helpt niet echt he hahahaha
Myka, testen met die handel!!!Bij 4 testjes zou ik ook zeker niet wachtten! Dus plassen...en mededelen dat je zwanger bent hihihi (want dat denk ik wel na aanleiding van de fotoos)
Besloten toch tot morgenvroeg te wachten met testen, moest erg nodig plassen en dat is te kort op elkaar geweest en had voor ik het wist ook al doorgetrokken!!
hoi dames, hier een echt tuurtestje, bovenste van maandagochtend, onderste van vanmiddag..... zijn van action, in het echt zie ik op de bovenste test niets,op onderste licht streepje, maar twijfel erg....... Sorry, krijg foto's niet dichterbij gemaakt...... wat denken de ervaren tuursters?
Wow hé ik ben net 4 weekjes en nog 1 dag voor NOD. Wat een mooie test!! Helemaal blij!! De 1 poging na bbz meteen weer raak!!
@Leike: ik zie niets helaas,daarbij hebbe de action testen indrogers en voorgedrukte streepjes. @patty86: gefeliciteeeeeeerd!!
Denk op de onderste ook wel iets te zien, maar idd wat positief zegt ze geven wel vaak indrogers... Hoop voor jou een duidelijkere streep over een paar dagen
@positief1984: je hoeft geen Sorry te zeggen meid! Ik weet dat deze testen indroogers kunnen hebben, dus ik ga ook nergens van uit. Mijn NOD ligt tussen vandaag en zondag. Beetje wisselende cyclus laatste tijd. Laatste 2 keer 26, daarvoor 2 keer 30 en de rest daartussen. Ik heb heel eigenwijs vanmiddag getest. Wilde eigenlijk wachten tot morgen, maar bedacht me dat ik bang was voor een teleurstelling morgen..... Dat is namelijk de verjaardag van mijn zusje, die zou morgen 30 zijn geworden,maar ze is helaas 8 jaar geleden overleden. Is dus toch al een moeilijke dag voor mij, alhoewel een positieve test wel mooi zou zijn....... Ben ook aan het twijfelen wat ik zal doen, wel of niet testen morgenvroeg......