Sterkte morgen,dat zijn de dagen die het extra moeilijk maken. Hopelijk snel een positieve test succes meid!
Ik zie wel IETS, maar durf niet zeggen dat het een echte streep is... Tegen het weekend weer is testen?
Dames! Ik ben zo onzeker! Zit 17 dagen na pregnyl 10.000 Vandaag is dus me nod 14 dagen na punctie en 12 na tp van 2 embryos Gister testen ik sochtends met clearblie plus en digitaal En kruidvat en na mijn idee allmaal positief Dus vanochtend deed ik weer een kruidvat cassette Maar het duurde echt de volle 5 min dat het streepje er stond! Iemand hier ervaring mee? Het maakt me heel onzeker!
Boven is gister en onder vandaag En nee het is geen grap ben gewoon heel onzeker Na vier jaar en twijfel aan alles
Supermooie test! Dat zijn er vast twee! . Snap je onzekerheid, maar die is in dimt geval niet terecht!
Dames bedankt! Vind het echt heel moeilijk om te geloven! Misschien is het nog wel de onwerkelijkheid en dat ik daarom zo aan mezelf twijfel!
Bekijk bijlage 352905 Denk in de verte wel iets te zijn, maar had hem na gisteren wel duidelijker verwacht Helaas!!! Ga dit weekend nog eens een poging doen
@wle begrijpelijk toch @myka hmmmm je had vandaag idd een duidelijkere streep moeten zien als die van gister echt positief was. Is je test opgedroogd?