In principe als er 1-2 staat ben je tussen 3-4 weken zwanger 2-3 ben je tussen de 4-5 weken zwanger en 3+ ben je 5 weken of langer zwanger.
Thanks! Dus eigenlijk komt er 1 week bij? Is dat die zogenaamde week die je "cadeau" krijgt dan? Jaaa! Leuk Sheba!
In principe telt die zeg maar vanaf de bevruchting volgens de bijsluiter. Maar eigenlijk gewoon vanaf de eisprong.
Oké,vandaag maar weer getest met een dipstick en ik dacht niks te zien binnen 4min en ven verder gegaan met het eten. Toen ik 15mn later weer keek zag ik een vaag streepje. Hebben dipsticks ook indrogers? Geen idee of jullie hem kunnen zien maar op mijn tel is hij wel duidelijk te zien
Zie een licht streepje, hoop voor je dat hij duidelijker wordt Hier helaas al verschillende keren vals getest met deze sticks.... Duim duim duim!!
Nou,dat is ook de reden dat ik van negatief uit ga...heb wel nog een kv test liggen en mijn handen jeuken enorm!!!! Hahaha
Hoii... Ook ik wil mn test ff showen.. Ik zie echt wat.. Maar pffff niemand om het mee te delen op het moment! Vl is weg. Zien jullie wat?
@rian heb je hem ook recht van voor? Lijk ook vaag wat te zien maar durf niet goed te oordelen want hij is redelijk roze
Hij draait automatisch. Zal nog even proberen. Deze is van vanmiddag. Vanmorgen mete en dipstick getest, daar zag ik ook wat op. Maar heel licht. Deze is een stuk duidelijker. Hèhè.. Nu istie wel op de kop!
Vanavond pas! Hij is met vrienden dag weg.. Heb hem net gebeld met m'n stomme kop.. Pfff ik moest. Haha hij vond het niet zo leuk dat ik had getest zonder hem. En dat ik hem gebeld had.. Haha oepsssss...... Nu istie er met z'n hoofd niet meer bij denk ik! Ik wil het vieren!!!
Gekke test maar meen wel wat te zien. Misschien als je test nog wat opdroogt zie je de streep duidelijker