Dit is dezelfde test uit een andere hoek met andere lichtval. Wat ik dus wil zeggen is probeer andere hoeken ondergronden en lichtval het scheelt soms 2e foto is het de bovenste. Die andere is diezelfde middag
Positief nu zie ik.hem!!! Op de middelste! Snap je wat ik bedoel nu met licht en hoek hopelijk morgen duidelijker
@positief ik zag het gelijk meid eindelijk eens duidelijkheid hoop ik voor je! Als de test goed is opgedroogd zal de streep nog duidelijker moeten zijn.
Oh dankje,had hem al wat ingezoomd want zo dag ik hem weer niet Na,volgende testjes!! Ik ga morgen vroeg weer testen,hopelijk dan een duidelijkere streep zodat de mensen die nu niets zien hem dan ook zien.
Na de onduidelijke testen van de action toch maar even naar de drogist geweest. CB digital gehaald en 1 van de DA zelf. Voordat ik daarheen ging nog naar de wc geweest maar ik kon het toch niet laten om toch een test te doen. (Ik had bovendien 2 CB digital's gekocht) Zie hier het resultaat.. Ik kan het eigenlijk niet geloven! En mijn vriens nog minder... Het kan toch niet zijn dat je op 4 testen positief test en dan alsnog niet zwanger lijkt te zijn?