Haha dank jullie wel! Ik geloof het gewoon niet. Zoooo'n onduidelijkheid bij de action testen en zoveel duidelijkheid bij de CB en DA testen. En dat ook nog met een klein beetje middagurine.
Hoi allemaal, ik ben even heel nieuwsgierig naar het waarom niet je eerste urine testen ovutesten. In de beschrijving staat namelijk dat je 4 uur je plas moet ophouden en weinig moet drinken voordat je de test gaat doen (ovutest van CB). Wanneer moet ik het dan doen? En moet ik echt 4 uur mijn plas ophouden?
Hoi meiden kijken jullie is mee?? Deze is van gister ik zag meteen een streep maar later zag ik hem weer niet en weer wat later zag ik hem weer wel wat denken jullie
Het is dezelfde test de 1e en de 2e maar anders genomen Ja dat dacht ik ook maar dat is het niet daar ben ik zojuist achter maar morgen ga ik Indd nog eens testen
Jaa hahaha hij draait ze automatisch om! Gek he! Op mijn telefoon staat hij goed om! Zo is het inderdaad een stuk minder duidelijk!
pfff.. ben ik weer. De gyn stelde me voor om voor de zekerheid een zw test te doen, omdat ik maar 1, 5 dag ongesteld was. Maarja ik dacht mn lichaam is al zo raar bezig met al die bloedingen dus zal wel. Maargoed, ik net testen en zie een heeeel licht streepje. Lijkt mij sowieso veel te licht voor nu toch? afgelopen zaterdag was mn NOD. dus waarschijnlijk een indroger? hij blijft staan nadat ik er wat water op gedaan heb. en streepje lijkt roze maar tis zo licht dat ik m niet eens op de foto kan zetten.. wat is wijsheid? morgen weer een test doen?
Misschien heb je wat later je eisprong gehad? Ik zou inderdaad over een aantal dagen nog eens testen. Gaat een indroger eigenlijk weg als je er water op doet?? Weet ik niet eens
ik weet t ook niet zeker haha mn vriendin zei dat.. Maar t lijkt me zo stug dat ik zwanger ben. Heb super vaak bloedingen tussendoor.