Dat is vreemd, want je weet dan toch zeker dat je eisprong geweest is, dus zou je na 14 dagen ongesteld moeten worden of zwanger moeten zijn. De éne maakt al wat trager HCG aan dan de andere dus kan wel schelen. Probeer anders eens de testen van Kruidvat (2 voor 5) en als het dan nog niets is zou ik wel even aandringen om een bloedtest te doen. Mijn testjes waren savonds altijd donkerder dan die van smorgends...
hallo iedereen, ben nieuw hier en heb eigenlijk een raar vraagje over mijn zwangerschapstesten als dat mogelijk is wan zelf geraak ik er nier meer zo goed aan uit. de eerst test is van Carrefour quit en de tweede test van het merk kruitvat de luxe test met -/+ wat denken jullie er van zwanger of niet? groetjes weet niet of het gelukt is hoop van wel. de Carrefour test is van gisteren middag en de kruitvat test van vandaag ook in de middag
kan het eigenlijk nog niet goed geloven was al van plan om morgen vroeg terug een test tedoen van cb ook met -/+ bedankt om zo snel op mijn berichtje tereageren ik dacht dat ik het mijn inbeelde eigenlijk groetjes