Dit is mijn test, ben ik gek geworden of is er toch wat te zien? Zie dat ie hier wat donkerder wordt afgebeeld dan op mijn foto op mijn telefoon, ik zie in iedergeval een licht streepje.
Vind m best duidelijk hoor. Denk dat je zeker morgen al een cb digital (met indicator!!) kunt doen. Voorzichtig proficiat alvast!
En wat vinden jullie van dit testje? Van alle hoeken gefotografeerd Kon het vanmiddag toch niet laten Bekijk bijlage 353793
Myka ik zie hem hoor meis! Maar heb je niet al een paar dagen tuur streepjes? Of is dat nog maar 2 dagen kan zijn dat ik in de war ben hoor
Die tuurtesten waren van action, rotdingen Maar deze KV zegt me veel meer!! Hoop dat ik woensdag een duidelijker streepje heb, zou een mooi kadootje zijn voor ons 4jarig jubileum
Zo ik zie bij positief84 alleen maar allemaal duidelijke tuurstreepjes. Ook op de eerste foto's dus dat is superpositief zou ik zo zeggen hihi. Myka, pearl bij jullie zie ik ook tuurstreepjes. Xxx joyce
Denk dat het een grijs (vals) positief lijntje is, was er even benieuwd naar omdat ie wel duidelijk te zien is....
Willen jullie misschien even kijken naar mijn test? zien jullie iets? http://img545.imageshack.us/img545/6678/wigo.jpg ik kreeg trouwens alleen een duidelijke foto met t lampje van de vissenkom