Sorry dat ik jullie plat gooi met testjes en vragen. Maar hoe snel stijgt je hcg? Ik ben om 20:15 in de douche geweest en heb toen geplast. En ik wilde nog een test doen en heb dus nogmaals met een kruidvat test getest en er verscheen weer een streepje. Maar mijn urine was niet eens geconcentreerd Ik ben natuurlijk super blij maar had verwacht dat hij minder zichtbaar zou zijn. Ik ga morgenvroeg mijn laatste kv test doen en dan haal ik een digitale. Duimen!!! Beneden is de test van 5min geleden.
Deze is van de kruidvat 2v5. Als ik morgen nog zon lijntje zie, dan vraag ik denk ik maar een bloedtest aan. Sta volgende week namelijk ingepland voor een kijkoperatie..
@Positief je hcg verdubbeld zich iedere 48 uur maar sommige testen smiddags of savonds duidelijker als in de ochtend. Je lijn is te zien hoor! Spannend he en vervelend die onzekerheid ik ken het . Angela oke nou dan hoop ik dat ie op gaat lopen. Ik had zelf ook zo'n vaag streepje(misschien nog wel lichter) en zie mijn banner. Een bloedtest is misschien wel verstandig inderdaad hoop dat de kijkoperatie gen haast heeft dan?
@Angela: zie hem ook, alleen wel erg vaag dat je het lijntje alleen ziet met het lampje van de vissenkom hoop op een knaller van een test uiteraard! Waar zit je in je cyclus? @Positief: ik zie hem ook, zou het morgen nog eens overdoen met geconcentreerde ochtendurine..dan moet het duidelijker zijn lijkt mij
ja zo licht is ie.. maar hij lijkt wel roze Mijn NOD was afgelopen zaterdag.. maar ben 1, 5 dag ongesteld geweest ipv 5dagen. maar toch.. hij is wel heel licht voor nu. maar even afwachten.. ga nergens vanuit
@Positief: De streepjes zie ik zeker Maar dat betekent dat die vage streepjes 2 weken geleden bij jou dus eisprong aangaven? Want je liep steeds gelijk op samen met mij met testen haha dan zou ik nu in de 3e ronde zijn en jij toch nog in je 2e toch? Zou wel super voor je zijn ik duim meid ik zie ze duidelijk en hopelijk snel knaltest
positief ik testtebsmiddags beter dan smorgens. probeer om 15 eens een test te doen als je die nog hebt. als die een duidelijke streep geeft zou ik met dezelfde urine een cb digital doen. spennend zeg .... angela bij jou zie ik m ook
Idd wat Sanne zegt, het zou kunnen maar hij kan ook zomaar niet zwanger zeggen, soms doen ze dat. Angelav maar jij had ook eerder een test gedaante toch?. Is deze nu wel duidelijker dan