Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 22

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BLiS, 8 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Die is foto's aan het maken hoor....;)

2. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Spanning stijgt

3. 3ebaby

3ebaby Actief lid

11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    Wat zien jullie?

4. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    een heel vaag/licht streepje ;) over 2 dagen nog eens testen :)

5. Positief1984

Positief1984 Niet meer actief

Helaas,zegt deze "niet zwanger"
    Ik snap er niks van:(
    Moet er wel bij zeggen dat ik de urine gebruikt heb van 06:45 en die stond dus een tijdje in de badkamer.
    De streep op de test is duidelijk te zien nu.

Moet zo naar de ha urine brengen,dit hoefde geen ochtend urine te zijn.
    Heb duidelijk gevraagd om een bloedtest,maar moest eerst maar met urine komen:( die trut!!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Een dunne streep....ik denk negatief

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou nou trut.... Is normale procedure hoor;) bloedtest doet bijna geen een ha.

Laat je test nu nog eens zien van de kruidvat.

8. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Het kan zijn dat je nog te vroeg bent positief. Misschien over twee dagen wel.
    Volgens mij maakt die urine van vanmorgen vroeg niet uit.

Ff een vraagje. Hoezo wil je een bloedtest van de ha?

9. 3ebaby

3ebaby Actief lid

11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    Ik zal later nog eens testen..... thanx

10. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Nou nou trut...een bloedtest krijg je niet zomaar. Waarom wil je die eigenlijk? Je hebt iets van HCG in je lichaam, je hebt lichte streepjes. Maar dan nog is het allemaal heel pril. Daarom zegt de clearblue 'niet zwanger'. Is dit je eerste zwangerschap? Wacht minstens 2 dagen weer met testen, dan zouden ze duidelijker moeten zijn. Succes ermee.

11. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Hè wat jammer!
    Mijn cb gaf eerst ook niet zwanger aan met een licht streepje op de KV, terwijl ik echt wel zwanger was.
    Dag later gaf die wel zwanger aan met een 1-2

12. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Zo'n bloedtest krijg je volgens mij echt alleen in uitzonderlijke gevallen. Dus als je nog tijden achter elkaar vaag blijft testen, en dus niet een paar dagen. Of als er medische grond voor is.

13. Positief1984

Nou ik hoor hier toch vaker dat er gezegd wordt dat er zo makkelijk een bloedtest gedaan kan worden.
    Ik vond dat anders ook altijd zwaar overdreven maar ben pas bij de ha geweest over die bloedingen en ze weet mijn verhaal,in die tijd dus niet meer ongi geworden.

Hier zonder kapje,is alleen wat gelig geworden.

14. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ook dat. Hier is de huisarts daar behoorlijk streng in en dit is gewoon terecht. Op dit moment bereik je er niets mee. Of althans de uitslag doet niets af van je lichte testjes. Het kan misschien zelfs wel voor onzekerheid zorgen terwijl je gewoon op dit moment moet afwachten. Meer kan je niet doen.

15. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Probeer testen na 5 minuten niet meer af te lezen. Hoe lastig dit ook is.

16. Positief1984

Sorry hoor maar deze streepjes stonden binnen de afleestijd zowel gisteren avond en vandaag.
    Dit zijn geen indrogers maar roze streepjes.

17. Positief1984

Hier de laatste foto en dan ben ik er klaar mee voor vandaag tenzij de ha straks anders verteld. ;)
    Je weet dat de streepjes hier op het forum sowieso minder goed te zien zijn.

Deze foto is niet bewerkt en gewoon op afstandje genomen bij het raam. ;)

18. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Ik vind ze nog niet echt duidelijk, zie een heeeeeeeeeeeeeeele lichte tuurstreep, Ik zou ook even 2 dagen wachten en dan nog een keer gaan testen, met een digitale test, stuk duidelijk, zwanger / niet zwanger.

19. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Zie m best duidelijk hoor. Zou morgen of overmorgen weer opnieuw de CB proberen (MET indicator!)

20. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik zeg ook niet dat het indrogers zijn. Je testjes zijn gewoon niet erg duidelijk. Ik zie lichte streepjes. Het is gewoon een feit dat je testjes na afleestijd niet meer moet bekijken. Hoe moeilijk dit ook is. Probeer nu 2 dagen niet meer te testen en hopelijk voor jou dan snel een duidelijke test. Ik ben benieuwd of je huisarts meegaat in je verhaal en je een bloedtest krijgt en wat deze dan zegt. Er zal wel wat hcg in je lichaam zitten. Succes ermee en probeer mijn reactie niet als aanvallend te zien want zo bedoel ik deze niet.

Deel Deze Pagina