Een mooi tweede streepje. Jammer dat je gaat om, in mijn ogen, niets. Als ik voor mezelf spreek is het meer je overtuiging van je zwanger zijn terwijl je vorige testjes echt nog onduidelijk waren. Daar zit een bepaald gevaar in en ik wilde je behoeden voor een teleurstelling. Maar je moet datgene doen wat jij denkt wat het beste is.
Die is echt duidelijk Gefeliciteerd! Enne niet weg gaan joh is veel te leuk hier ondanks bepaalde dingen Nu wil ik ook weten hoe en wat over je zwangerschap en baby
Dat kan zeker wel. En ik vind ook dat je jezelf iets moet behoeden, je bent iets te enthousiast. Ook ik kan streepjes laten zien die duidelijker waren dan de jouwe en waar ik toch degelijk niet zwanger was. Bescherm jezelf gewoon een beetje meid, het is niet dat de streepjes de pan uit swingen. Het zou kunnen dat ze effectief zwanger zeggen maar er is ook nog een grote kans dat dat niet zo is. Ik hoop allesinds voor je dat je gelijk hebt en morgen de bloeduitslag positief is maar voor nu wil ik je nog niet feliciteren...
Steek die felicitatie maar in je broekzak en koop een bril,jij bent altijd de enige die negatief is! Doeggg
Als je een paar pagina's terug gaat lezen, dan kan je zien dat ik weldegelijk gezegd heb de streepjes nu ook te zien. En jij bent een heel aanvallend persoon. Iedereen hier heeft het goed met je voor. Als je niet met verschillende meningen om kan en altijd zo cru moet reageren dan vraag ik me af wat jij op een forum zit te doen.
Meis reageer op de mensen die positief zijn tegen je en laat de rest. Er zijn er genoeg benieuwd naar je test morgen en de bloedtest natuurlijk! Snap je frustratie jij bent ook op zoek naar duidelijkheid
Je schrijft dat jij testjes had die duidelijker waren dan die van mij en niet zwanger was,wat wil je hier dan mee zeggen?! En voor nu wil je me nog niet feliciteren? Omdat ze niet duidelijk genoeg zijn volgens jou. Maar toch zei je eerder dat je iets in mijn testjes zag?? En ik ben inderdaad nu aanvallend naar jou toe omdat je graag andere even een trapje na geeft. Ik heb genoeg in onzekerheid gezeten en mijn test is gewoon positief. Ik heb mijn account al opgezegd,fijne zwangerschap!!
Oh en aan de andere,ik weet dat jullie het beste met me voor hebben. Bedankt daar voor en bedankt voor jullie eerlijkheid en felicitaties Ik wens iedereen het beste en dat er nog heeeeel veel positieve testjes mogen volgen
Begrijp jij Nederlands?? Ik heb inderdaad gezegd je streepjes te zien deze keer en dat ik hoop dat ze duidelijker worden, want dat het voor nu voor mij nog niet 100% zeker is dat jouw streepjes om een zwangerschap gaan, en ik geef niet graag mensen valse hoop, net zoals anderen hier. Is dat zo moeilijk te begrijpen?? Ik heb in een andere post ook vermeld dat ik hoop dat je gelijk hebt en dat je effectief zwanger bent, wat is daar natrappen aan?? Ik weet wat het is hoor, ben zelf 2 jaar bezig geweest, je moet me het niet zeggen. Vandaar ook dat ik graag wat voorzichtig ben.
Mar dit is het forum voor vage testjes dus laten we even met zijn alle de laatste test bekijken en daar onze mening over geven en lief zijn
Ik zie wel iets kan alleen niet zien of het roze of grijs is?? en of het echt een streepje is Zou nog even paar daagjes wachten en nog eens een testje wagen