Laatste cyclussen zijn kort... 28 - 23 -24 -17 .... Nu cyclusdag 20, dus nog heel vroeg. Bij zoontjes ook vroeg positieve tuurtestjes en nu steeds een weeïg gevoel in mijn buik...dus dacht...even checken....
Hier zie ik hem ook wel iets duidelijker, spannend! Binnen 2 daagjes nog eens testen Dag 20 is wel héél vroeg, mss reactie op eisprong? Of ben je zeker dat je die al gehad hebt?
Kom op positief. Doe je naam eer aan en blijf en reageer positief. Je reageert echt heel aanvallend en je reacties zijn een beetje 'apart' te noemen. Probeer eens niet alles persoonlijk te nemen en accepteer dat niet iedereen hetzelfde ziet als jij. Zelfs al staat er op een test 'zwanger' dan nog zijn er altijd mensen die zeggen dat je het niet bent. Bewijze van dan hè. Je hoeft je account niet op te zeggen. Waarom? Je geeft aan dat je al eerder bent weggeweest om dezelfde redenen. Wellicht moet je ook kijken naar je zelf en je niet afreageren op andere. Hopelijk leer je ervan en kan je je volgende account langer volhouden.
Nou positief dit vind ik nie leuk heb ik je duidelijk positieve test gemist, na alle tuurstreepjes die ik iig zag. Iig succes morgenvroeg. Hopelijk laat je nog wel even weten wat de uitslag is. Xxx joyce
kon het niet laten wat denken jullie , indrooglijntje? vandaag 9DPO edit : zie nu dat de foto nog onduidelijker is dan hoe ik m hier zie
En hier mijn test van gisteravond van MvM! Deze mag ik hier ook kwijt toch Mn kv2v5-test van afgelopen vrijdag gaf een erg vage streep.. Dus maakte me al een beetje zorgen...