Dan denk ik wel dat de Pregnyl uit je lichaam is hoor. Ik had ook een testje gedaan 1 dag voor bloedtest (dus 1 dag voor de 2 weken om waren) en stond ook zo een streepje, onmiddelijk gebeld en toen zeiden ze dat de Pregnyl normaal al uit men lichaam was. Bloedtest de dag erna bevestigde de zwangerschap Dus, ik zeg voorzichtig gefeliciteerd
Hoi, Ik heb een vage test. Na 4 minuten wachttijd was dit te zien in het scherm...de streep zit verkeerd om. Maar de controlestreep is goed. Iemand advies? Bekijk bijlage 354171
Nog even mijn rijtje spammen. Vond ze niet hard genoeg oplopen dus vandaag toch nog nieuwe gekocht en net gedaan. Nu mooie knaller!
Ik zie ook geen streepje... Klopt je banner? Voor 3 dagen overtijd zou je toch al duidelijker moeten testen. Mss is deze een mislukte test? Heb je er nog?
Denk dat hij mislukt is idd. Ik heb gister/vandaag mijn NOD ongeveer. Morgen of overmorgen probeer ik t weer. Dank voor de reacties.
Even in een glas water houden dan gaat dat overtollige roze weg. Ik denk trouwens negatief zie geen 2e streepje helaas