Ik hoop ook op zo'n heel mooi rijtje we wachten het wel af durf nog niet te hopen streep van vanmiddag was ietjes donkerder maar niet veel donkerder als vanochtend ik test morgen wel opnieuw en anders vrijdag
Is dat een Action test? zo ja dan zou ik zeggen negatief , ik heb namelijk ook zo'n streepje maar ik heb ff zitten googlen en lees overal dat deze lichte streepjes er ook komen als je niet zwanger bent dus zou op deze test dan niet teveel hoop hebben
Leuk Schorpioen, en duidelijk ook! Grappig dat je sleutels erbij liggen, jas wel nog gauw uit gedaan? Kan me zo voorstellen dat je gauw hup die test gekocht heb en hup meteen doen thuis, daarna sleutels op tafel en wachten maar. In ieder geval gefeliciteerd!
Ja die sleutels. Had het in eerste instantie niet gezien. Maar de clearblue was niet met ochtendurine. Had flink gedronken voordat ik naar de winkel ging en eenmaal thuis moest ik heel nodig plassen.
hij is ook nog erg licht, maar als je heel goed tuurt (misschien de foto even wat vergroten dan zit daar een heel licht streepje ) morgen even een testje doen met ochtendurine, ik heb het nu in de middag gedaan hihi
Hier ook positieve uitslag gistermiddag met casette getest van testjezelf.nl 2 dikke strepen zie bovenste foto en vanmorgen met cb digital getest zie andere Deze maand helemaal niet verwacht en dan toch gelukt
Bekijk bijlage 354230 Deze avond opnieuw getest, en weer meteen een streepje zichtbaar Hoop zo dat hij donkerder wordt
Tja dat heeft ze toch echt zelf gedaan. Haar vorige account had ze ook al opgezegd. Ze laat zichzelf enorm kennen op deze manier. Als je hier niet tegen kan hoor je niet thuis op een forum en is het beter als je gaat en wegblijft.