de onderste kon ik ook niets op vinden idd, maar die bovenste zet me aan het twijfelen ik ga mijn best doen te wachten en heb nog hoop dank jullie wel!
Goh, ik zou binnen 2 dagen (ja, binnen 2 dagen ) nog eens testen, als dit degelijk zwangere streepjes zijn, zou die dan toch echt donkerder moeten zijn
dank je wel voor je reactie kimmytje, ik hoop het met heel mijn hartje #duim duim# fijne avond allemaal
Ja de bovenste heeft een heel licht tuurstreepje, maar dan heb ik toch echt heel lang getuurd, op naar de volgende testen fruitvlieg!
@ fruitvliegje; niet op je laatste post maar die daarvoor met foto's zie ik op de onderste op mn mobiel echt wel een duidelijk streepje.. ik zal wat extra hcg jouw kant op blazen!
Frummel en fruitvliegje ik zie wel iets maar durf niet overtuigend te zeggen at het tweede streepjes zijn van een zwangerschap. Het lijken meer indroogstreepjes. Ik wil ook positief nieuws delen. Ik heb geen positieve test, maar onze jongste dochter kan lopen dat is toch ook leuk en positief nieuws he. Hihi. Xxxx joyce