moeilijk ... kruidvat is niet meer zo goed maar hij is idd wel lichter he... Misschien eens een ander testje doen? Die cb kruis?
Je moet een kruidvat ook eerst goed laten opdrogen voordat je m gaat vergelijken... Vanmiddag nog maar eens een foto maken
Het probleem is dat de test van twee dagen terug helemaal beschadigd is, mijn dochtertje had hem in haar hand met wat slofjes dus ik wilde hem even van haar afpakken om te kijken, maar toen bleek die hele papier waar doe streepjes op staan zeg maar er afgescheurd. Schijnbaar is hij ergens langs geschaafd. Ik heb hem alleen nog op de foto. Ik maak vanavond nog wel een foto op de plek waar ik elke keer de foto's maak. Dan kan ik goed het verschil zien. En ik denk dat ik morgen nog maar een testje koop om te zien of hij wel iets donkerder wordt in plaats van nog lichter. En dan zullen de zorgen ook wel weg zijn.
Nou dames, zeg het maar. In het echt iets duidelijker. Hopelijk wordt deze de komende dagen duidelijker. Het zou 2 dagen voor NOD zijn. Kan ook langer of korter zijn omdat mijn cyclus tussen 26-30 dagen zit.
Ik zie em maar durf niet zeggen dat het al een streepje is of indroger... Ik hoop binnen een 2-tal dagen iets duidelijker!
ja hij is lastig, vind ik zelf ook.... daarom geloof ik het ook nog niet helemaal... maar als ik dan later weer kijk zie ik toch steeds op dezelfde plek iets hahah. Zeker spannend!!