Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 22

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BLiS, 8 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Moooiii!:D gefeli!!

2. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Thnx!!

3. Louche

Louche Actief lid

31 aug 2013
    140
    0
    0
    Drechtsteden
    Ik heb dat toch echt gehoord van mijn vk destijds.. Nevermind, ik drink en rook toch niet ;)

4. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Goh, bijzonder...
    Heb ik in mijn opleiding toch nooit zo geleerd! ;)

5. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Gefeliciteerd MommieD

6. dopneusje

dopneusje Niet meer actief

dank je wel Starry voor je snelle antwoord, ik heb er nog 9 liggen dus hoop dat in die tussentijd er wel een hele duidelijke uitschieter bijzit :D

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Even offtopic:

Tot 8 weken zwangerschap krijgt je embryo helemaal niets van je lichaam mee pas daarna. Het zit dan nog in de cel + deling pas wanneer het gaat opsplitsen (weet even naam niet meer) dan pas komt het in contact met jou bloed etc..
    Alcohol breekt af in je lichaam en blijft er geen weken zitten. Bepaalde medicatie kan nog lange tijd in je lichaam zitten daarom wordt dat vaak al afgeraden. De deling gaat na die 8 weken nog steeds verder.

Dit is even buiten het feit om of iemand vind dat er wel of geen alcohol gedronken mag worden. Deze discussie hoeft niet geplaatst te worden hier.

8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

In welke opleiding dan?

9. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

@mommieD: Gefeliciteerd!

10. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Verloskunde ;)
    Nou zal dat geen gigantische schade opleveren zo'n wijntje, maar toch... het is toch geen advies wat je als verloskundige aan je cliënten geeft!

11. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Thnx dames!!

12. plurk80

plurk80 Actief lid

9 nov 2010
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit gaat volgens mij wel goed hier. Ik kon het niet laten om vanavond alweer te testen:
    Heerlijk na twee keer zwanger zijn met veel onzekerheid en testen die niet opliepen, eindigend in twee miskramen. Hopelijk gaat het nu goed:)!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      35,5 KB
      Weergaven:
      25
  13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Leuk! Waar doe je doe opleiding? Ik had dit jaar al kunnen beginnen aan de academie maar stomme P was nog niet op tijd binnen *zucht*.

Enne nee tuurlijk wordt dat nooit aangeraden. Mooie verloskundige ben je dan :p:p Ikzelf houd er niet van maar is ieder zijn eigen keus. Alleen kan het in begin absoluut geen kwaad ook al raad ik hetzelf niet aan. Maar ieder zijn keus ;)

14. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Die zien er goed uit :D Gefeliciteerd!

15. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Heel mooi! Jij gaat gewoon een mooi beebje krijgen!!:)

16. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    @alcohol+roken, ik heb altijd redelijk veel gerookt. Heb gezegd wanneer de pil in de prullenbak beland, de peukjes ook weg blijven. Ik ben gewoon gestopt omdat ik een doel had, namelijk een mooi kindje maken zonder schadelijke stoffen die je kan voorkomen. Dit idem dito met alcohol, dronk toch al nauwelijks maar toen helemaal niet meer. Heb nadat ik gestopt ben met roken nooit meer een sigaret aan geraakt en ik ben nog steeds mega trots op mezelf!:D zo wou het toch ff kwijt ;)

17. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Mooi rijtje! Gefeliciteerd! :D

18. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Ook al zo mooi! Van harte gefeliciteerd! :D

19. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Thnx! Plurk jouw rijtje lijkt op die van mij😄😄😄

20. Louche

Louche Actief lid

31 aug 2013
    140
    0
    0
    Drechtsteden
    Nog even en dan houden we erover op hoor, ze zei het meer als 'je hoeft je geen zorgen te maken als je zeg maar zwanger was en je wist het nog niet de eerste weken, je kindje krijgt er niks van mee'. Natuurlijk gaat niemand bewust aan de drank als ze een positieve test in handen hebben.

Plurk, mooi rijtje! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina