@ Jane ik zie ook geen tweede streep staan. Voor de rest heb ik mooie positieve testen voorbij zien komen! Dames van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap
Hoi allemaal, ik lees al een aantal weken met jullie mee maar ik heb zelf nog niets geplaatst.. We zitten nu in ronde 2 nadat ik een spiraaltje eruit heb laten halen. We gaan voor ons eerste kindje! Terwijl ik een spiraaltje had had ik een keurige cyclus van 28 dagen. Nu de eerste keer nadat hij eruit was was het 30 dagen. Ik dacht altijd mijn eisprong te merken en voelen.. Zo dacht ik ook dat ik deze vorige week maandag had ( dag 12). Omdat ik toch het zekere voor het onzekere wilde nemen ben ik op dag 14 met ovutesten begonnen en zie hier het resultaat... Op dag 15 was hij lichter dan op dag 14 en volgens mij niet echt zichtbaar op de foto. Nu al 3 dagen een goede teststreep! Die van dag 18 is lichter opgedroogd dan dat hij was want deze was ook een stukkie donkerder.. Ook vandaag heb ik gewoon weer een donkere streep.. Wat denken jullie want ik begrijp het niet zo meer nu...
Hoihoi, ik ben nog behoorlijk nieuw hier, ben al een paar dagen lekker aan het rondneuzen, maar nu toch een berichtje. Ik ben op 29-09 gestopt met de pil, een ruime twee weken nu dus. En vandaag (precies 14 dagen na eerste dag vorige menstruatie) was dit mijn resultaat bij de ovulatietest: Ovulatietest 15-10-13 Volgens mij is dit wel een positieve uitslag te noemen toch
Okee, bedankt! Ik begon te twijfelen omdat ik die dag ervoor al dacht de knaller te hebben.. wat ik al zei.. die is lichter opgedroogd dan hij was.. We gaan nu maar van gisteren uit
Vanmorgen getest met kruidvat en een lichte streep. Waar denken jullie? Ik ben pas 6 dagen voor nod (schaam, schaam).