Stel je ei is inderdaad gesprongen op 6 okt, dan zit je vandaag op 9 dpo. Dus ik vind het een mooie test die je hebt.
Dank jullie wel!! Ik ben inmiddels 36 en al even uit de zwangerschappen. Vergeten dat het zo spannend Is! Ik ga donderdag nog maar eens testen. Mijn vriend Is Nog niet overtuigd en ik kan het ook nog niet echt geloven! Zit nu inderdaad 9 dpo.
Heb je lang genoeg je plas opgehouden enz? Zo ja dan is je piek geweest. Zou wel nog sex hebben vandaag gewoon voor de zekerheid
Hoe bedoel je wat er altijd staat? Op de kv testen heb ik nooit zomaar streepjes zien staan. Ik heb vaak genoeg ook echt omo witte testen gehad. Oh in echt is streepje net zo breed Wordt afwachtten nu
Alls je de test zo tegen het licht houdt staat er zeker een dun zwart/grijs streepje. Precies op de plek waar deze roze zou moeten worden. Ik zie zelf niet dat de streep even breed is, maat ik kan het fout hebben natuurlijk,
Vanochtend nog een sensitest dipstick er tegenaan gegooid. Ik zie een heel licht streepje. Lijkt echter nog lichter dan die van kruidvat gisteren...
Die test met 12/10 is van gisteren? (waarom staat er eigenlijk 12/10 terwijl het gisteren 15/10 was?) Testen van verschillende merken kan je eigenlijk niet met elkaar vergelijken. Als je wil vergelijken kan je beter 1 soort/merk kiezen.
Ja datum was een foutje inderdaad. Heeft al eerder iemand op gereageerd en toen besefte Is het pas hahaha. Morgen nog maar eens testen met Kruidvat. ..