Dames, misschien heeft iemand hier een verklaring voor : 19 september miskraam gehad bij 6 weken. 28, 29, 30 september zwangerschapstesten gedaan, allemaal omo wit weer. 2 oktober had ik mijn eisprong. Weet ik heel zeker omdat ik altijd mijn eisprong voel. 3 oktober voor de zekerheid toch maar een ovutest gedaan, en knalpositief. 10 oktober weer een ovutest gedaan, uit nieuwschierigheid. Zo ook op 11, 12, 13, 14, 15, 16 ,17 oktober. Maar mijn testen blijven donker. Ze worden helemaal niet lichter. Normaal heb ik altijd een omo witte ovutest als ik mijn eisprong niet heb. Dus hoe kan dit.
Dat heb ik gedaan, zowel gister als vanochtend, en ik DENK een tuurstreepje te zien, maar mijn man zegt van niet. Dus twijfel ik of er idd wel een tuurstreepje staat.
Ik denk ook wat te zien, maar weet het niet zeker. Gewoon nog eens testen over een aantal dagen. (Of morgen, als je je niet kunt inhouden )
Ja, ik zie dus ook wat, maar mijn man niet. Deze test was trouwens een kruidvat 2v5 Ga zo eens een Action doen.
Wat denken jullie volgens me banner zou dus vandaag ei-sprong hebben dit is mijn eerst keer dat ik ovulatie testen gebruik...
Nee, die van net was de test van KV. Die van een paar minuten geleden is die van Action. Zijn beide uit de omhulsel gesloopt om de foto beter te maken