Zou ik hiermee een digitale kunnen doen? Op de een of andere manier ben ik bang dat dit een indroger is terwijl het zo roze is Je leest hier zoveel dingen over de kruidvat testen. http://img23.imageshack.us/img23/3672/n5km.jpg
Aaaaaah een knaller ovulatietest ik post zo een foto!! Alleen ben net bij de gyn geweeat voor inwendige echo en eitje springt wss over 3 dagen.. Klopt het dan wel?
Nou, ik ga er zo toch weer een Kruidvat 2v5 tegen aan gooien, want mijn ovu testen worden enkel donkerder, ipv lichter
Sjannie doen hoor! Veronique ik zie m ... Je maakt ook zo'n gekke foto's van bovenaf altijd hahah. Ik zou morgen nog eens testen en dan de cb doen @ Michelle yes @manon ik zie ze hoor!
Tja probeer het zo duidelijk mogelijk op de foto te krijgen en aangezien ik alleen de gsm heb daarvoor zit er niets anders op
Spannend! Zijn jou ovutestjes na je ei wel lichter geweest? Wanneer werden ze weer donkerder? Hier een beetje vergelijkbaar nl Maar ik zit nog niet zo lang na (mijn vermoedelijke) ei
weet iemand antwoord op mn vraag, ben bang dat mn ei nu al spring terwijl het nog niet groot genoeg is, of kan dat niet hihi
Huh je lh hormoon is juist nu op zijn hoogst omdat je ei groot genoeg is om te springen he binnen 48 nu springt iig je ei....nou ja als he goed is, soms springt een ei niet maar daar gaan we maar niet vanuit
Bumbaaa: na mijn ei zijn de testen lichter geweest ja. Sinds een kleine 9 dagen zijn ze steeds donkerder aan het worden. Vosje: het kan niet dat ik weer ovuleer, aangezien in mijn ei op 2 oktober heb gehad, en daarna heb ik negatief getest. Sinds 9 oktober worden ze weer donkerder
maar ik was vandaag bij de gyn en die zag dat hij 12 mm was en wss over 3 dagen springt... vandaar mn vraag!
Uitgaande van het gemiddelde, groeit een eitje 2mm per dag en springt een eitje rond de 18-20mm. Ik denk dus niet dat je eitje vandaag of morgen al zal springen maar inderdaad over zo´n 3 dagen.