Mijn ovutesten waren 3 dagen lang knalpositief voor mijn eitje sprong dus dat kan hoor. En geen sorry, is toch ook spannend!
Ja hoor duidelijk! Ik had bij de tweede ook zo'n streepje en op de digitale zwanger staan hoor. Dus het kan zeker.
Maar even een vraag, zie je onderschrift sterkte nog... Heb je na je mk wel al een witte hcg test gehad? Kan het niet zo zijn dat ie ovu toen op hcg reageerde nog?
Zou kunnen, maar al 9 dagen zulke testen vind ik wel vaag. Heb dat nooit gehad. Ik test altijd omo wit met een ovu test als ik 3 dagen na mijn ei test.
Ik heb 19 september de miskraam gehad, en eind september heb ik op 4 verschillende dagen 4 omo witte testen gehad. Mijn ovu testen waren ook gewoon negatief. Op 2 oktober voelde ik mijn eisprong, en op 3 oktober heb ik toen weer een ovu test gedaan, die was positief. 5 oktober was die negatief, zo ook op 6, 7, 8, 9 oktober. 10 oktober kwam er ineens weer een streep die dus met de dag donkerder wordt.
Ah oké. Nou dan zit je nu net op nod of misschien is je ei toch iets later gesprongen ben je niet iets te vroeg. Ik zou de ovu even laten voor wat het is en misschien morgen weer testen.
Ik laat de ovu testen ook voor wat het is nu. Heb er sowieso ook niet meer in huis haha. Maar buiten dat om, stop ik nu even met die rare testen, brengt alleen maar onzekerheid met zich mee pfffff. Ik ben nu eigenlijk 2 dagen overtijd. Maar steeds denk ik dat mijn ongi eraan komt, want verga al 2 dagen van de steken in mijn onderbuik, daar bij mijn schaamstreek en lies, Maar tot op heden nog niets. We wachten af. Doe morgenvroeg nog even een kv, en als die dan ook niets aangeeft, dan wacht ik gewoon nog even af.
Nou je hoeft niet overtijd te zijn al....je ei springt binnen 48 na je knaller... Dus misschien ben je nog niet overtijd...maar net op nod