Hoii even een vraag, blijven die action testen ook zo lang licht? Bekijk bijlage 355850 Morgen pas 4 weken. 15 oktober wel cb digi 1-2 weken test gehad maar toch beetje onzeker van deze test! had het namelijk wel wat duidelijker verwacht.. Bovenste is trouwens van gisteren en de onderste van vanmorgen.
Ik lijk wat te zien, is het echt een streep of meer een vlek? Anders even paar druppeltjes water in doen.
Je LH-piek vindt altijd plaats 24-72u vóór je daadwerkelijke eisprong. Dus dat klopt helemaal zou ik eigenlijk zeggen! En de LH-piek is natuurlijk ook dat gene wat je opspoort bij een ovulatietest... Hier even een heel 'simpel' schema van hoe LH zich 'ontwikkelt' tijdens een cyclus:
Het is niet gek dat hij nog niet veel donkerde is. Je hcg verdubbeld per 48 uur. Geen zorgen maken hoor
Ik kon het niet laten en ben bij de etos een testpoint gaan halen. Was daar toevallig in de buurt. Dus getest toen ik meteen thuis kwam en weer een licht streepje. Wel iets lichter dan vanochtend maar streepje stond er binnen 2 min. Stomme is bij mijn vorige zwangerschappen testte ik altijd in de ochtend licht en eind van de middag donkerder en nu is het letterlijk omgedraaid. Gisteren wwas dat ook al zo Is het trouwens niet zo dat de digi van cb (de vroege) iets meer hcg nodig heeft dan de kv 2v5? http://img716.imageshack.us/img716/4417/ierq.jpg
Ik had ook steeds zulke lichte streepjes, toen cb digi gedaan en die gaf 1-2 weken aan! miss toch maar proberen!
Ik zie net trouwens dat ik de verkeerde link heb gegeven. Oeps haha. Hier staat het duidelijker op http://img15.imageshack.us/img15/8492/rlik.jpg
Ik heb altijd testen van internet. Dat zijn van die staafjes. Deze zijn erg luxe. Ik zie trouwens bijna niks op die foto
Dat heb ik gedaan en helaas spijt ervan. Als ik vanochtend een digi had gedaan durf ik te wedden dat er wel zwanger stond omdat het streepje van vanochtend echt duidelijker is. Maar had vanochtend geen digi. Vanmiddag de testpoint gehaald en de digi. Maar omdat ik binnen 2 min. een streepje zag staan dacht ik meteen met digi testen maar dom want denk dat ik net op het randje zit van hoeveelheid hcg wat de digi nodig heeft. En aangezien streepje nu wat lichter is denk ik dat dat wel eens zou kunnen kloppen. Heb misschien wat teveel gedronken ofzo. Ik wacht morgen af of ik niet ongesteld wordt en dan ga ik zondagochtend nog eens testen. (als mij dat lukt )