Op die van vanmorgen zie ik idd een treepje maar op je laatste niet dus die van vanavond, ik teste ook in de avond maar met dat streepje van jou van vanmorgen zeg maar, misschien iets duidelijk nog, anders idd even wachten paar dagen met de digi anders is het wel zonde ja.
Veronique: zie hem ook niet, op die eerste foto zie ik wel een heel wazig tweede streepje maar lijkt ie te dicht op de controlestreep te staan?? Hopelessinlove: balen zeg! Hopelijk snel terug hier met een positieve (HCG)-test...
Misschien zo duidelijker? http://img21.imageshack.us/img21/3779/f7at.jpg Pff wordt weer wachtten tot daglicht. Momenteel vind ik mijn camera niet leuk
Ik heb trouwens de digi voor het eerst eens open gemaakt om te kijken hoe dat werkt. En net wat ik dacht; net iets te weinig hcg. Op 1 strip knalt het al behoorlijk en bij de andere strip stond nog net geen 2e streepje wat daar ook hoort te staan. Op beide testen horen 2 streepjes te staan net zoals 'gewone' testen. Alleen aan de dikte van het streepje kun je ook al wat aflezen of de digi iets vind van hcg of niet. Ik heb trouwens electro gestudeerd daar weet ik het een en ander al vanaf vandaar. Maar buiten dat mag er niet zomaar van die strips worden afgelezen Interessant om dat eens gezien te hebben
Dan wordt het wachtten tot daglicht. Zo zie ik duidelijk roze streep maar camera werkt echt bagger. Ondertussen al erg vaak gezegd haha
Op deze test is het teststreepje heel moeilijk te zien maar ik zie hem wel. Ik heb hem ook in negatief bekeken en dan zie je het streepje iets duidelijker.
Omdat het mij niet lekker zat test even uit elkaar gehaald en opnieuw foto's gemaakt. Nu zijn ze zeker te zien