Jaa weet het ook niet maar blijft een raar verhaal. Gelukkig weer nieuwe testjes Vandaag mn testdrang onder controle kunnen houden. Morgen ochtend weer een kv om te kijken of ie op loopt en dan maar vk bellen voor een afspraak! Dat durde ik vorige week nog niet. Vandaag is eigenlijk mijn nod
Hoi Meiden, Willen jullie met mij meekijken? Ik ben lichtelijk in de war en mijn vriend ook!! Haha wel in de positieve zin van het woord... Ik heb denk ik 14 augustus of rond die datum mijn ovulatie gehad, met behulp van een ovulatietest gezien. Nu heb ik al een tijdje wat vage klachten. Pijntjes in onderbuik, soms misselijk en ontzettend moe. Vanmorgen maar eens een vroege test ertegen aan gegooid. Ik zag niet meteen iets verschijnen dus i, wilde alweer bijna terug in bed gaan, toen ik, nog binnen 5 minuten, een heeeeel licht streepje zag, en mijn vriend zag t ook! Eerst moesten we echt turen maar hij is nu wel iets duidelijker, maar nog steeds wel heel licht. Jullie begrijpen dat we wel een heeeeeel klein heetje blij zijn, maar toch ook een beetje confused... ik heb een foto bijgevoegd....In het echt is het streepje wel ietsje duidelijker. Wat vinden jullie? Iemand ook zo een ervaring gehad ooit? Mag ik misschien al een heeeeeel klein beetje voorzichtig blj zijn? Liefs, Stephanie.
Hee meiden, Kunnen jullie even meedenken?ik heb volgens me cyclus morge me eisprong maar ik test nu alleen nog maar witte testen,ik gebruik sensitest..en ik vind het echt heel vaag..maar ik denk dat ik me eisprong vroeger heb gehad..de 20e namelijk..wat denken jullie..ben een beetje teleurgesteld in hoe weinig lh ik heb...denk ook lang niet genoeg voor een eisprong of wel? Alvast bedankt voor meekijken! Groetjes romilda
Zucht...wanneer zal me lichaam hersteld zijn van die vreselijke pilperiode...... Zit er een beetje doorheen.. Nja fijne zondag iedereen! En bedankt voor t kijken!
Dank voor jullie reacties! Helaas kan ik geen foto van dichterbij maken, dan wordt hij onscherp. Maar ik zie nu op de test toch wel een duidelijk streepje... Jeetje, ondanks dat ik het zo graag wil wasdit toch een beetje een onverwachte wending!! Ik weet natuurlijk dat het nog heel pril is en het ook nog mis kan gaan.... Maar in ieder geval weten we nu dat we het kunnen! Haha. Morgen doe i nog een testje!
Feli nieuwe zwangeren Hier nog een paar dagen wachten en dan mag ik hopelijk ook gaan blij zijn..... Spannend!!!!
@stephie Ik zie ook een lichte streep,zou overmorgen er nog eens één doen,alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Huh? Nu ga ik ineens heel erg twijfelen. Het viel mij wel op dat de test er anders uit zag dan ik eerder gewend ben. Maar op de verpakking staat echt een vroege zwangerschapstest en in de bijsluiter ook. Ze zouden toch niet te verkeerde test in de verpakking gestopt hebben?? Meiden wetn jullie hoe de vroege zwangerschapstest van testpoint eruit ziet???heb ik de juiste gebruikt? Zie foto bij mijn eerste bericht van vanmorgen...