Volgens manlief is er niks te zien op mijn test 😑 dat zou een lijn zijn die je altijd ziet op zo'n test!?!? dus denk toch morgen testen... Ben zo benieuwd 😊
Kunnen jullie met mij meedenken? Ik heb onregelmatige cyclussen (zie handtekening) en ben deze ronde begonnen met ovulatietesten. De eerste dagen dat ik ermee begon was er niet veel te zien. Zaterdag en gisteren waren ze al wat donkerder dus had wel gedacht vandaag of morgen wel een knaller te hebben. Maar vandaag issie weer lichter Ik test iedere dag rond half 7 savonds en drink vanaf 16.00 uur niks meer en ga dan ook voor t laatst naar de wc. Worden ze nog donkerder of doe ik iets niet goed? Bedankt alvast!
Linda, op de hoeveelste dag zit je? Ik had op en af ook hele lichte testen en op dag 15 of 16 ineens heel donker.
Je zit pas in je 2de ronde en ik zie dat je cyclus nog erg onregelmatig is. Het kan nog wel even duren voordat hij positief is,maar het kan ook zo omslaan. Het testen doe je goed...ik dronk en plaste ook niet meer na 16:00 en teste ook rond 19:00. Succes!
In je onderschrift staat dat je vandaag op cyclus dag 12 zit Dan kun je nog geen zwangerschapstest doen.
Oké thnx babyangel! Dan weet ik in iedere geval dat ik op een goede tijd test. Was vroeger ook altijd wel onregelmatig hoor, maar geloof niet zo erg. Ben in maart gestopt met de pil. Hoop met de ovulatietesten wat meer duidelijkheid te krijgen in m'n cyclus Thnx in ieder geval voor t meekijken en ik test nog even verder.
Lindas87, ik zelf heb nooit testen gebruikt, maar wel mijn temperatuur bijgehouden dat werkt voor mij prima om inzicht te krijgen. Ik had geen onregelmatige cyclus maar vond het wel fijn. Misschie oom iets voor jou succes.
Zeer ernstige tuur test. 6dpo extra gevoelige van z&k Zag niet gelijk iets vanochtend, maar had haast. Had m weggegooid van oh die is negatief. Maar net toch nog x gekeken en zie nu wel heel licht pennen streepje. Echt goed turen Over 2 dagen nog testen..
Hmm zelf op de foto zie ik m niet. In t echt wel als ik test iets kantel. Kan ook indrooglijn zijn natuurlijk