ik zag binnen de tijd al wat en na de tijd zag ik hem goed, was moeilijk te zien net wel/niet roze snap je wat ik bedoel? en ik heb er 2 druppels water over gedaan en toen werd hij duidelijker, Groetjes Anoniem
Grappig! Ik dus ook! Vorige zwangerschappen steeds lichte testen vlak na NOD die in een week donkerder werden, en nu een paar dagen na NOD al mega knallers!! Blijblij!!!!
Ga morgen nog maar eens testen, s middags testte ik negatief komt vast doordat ik gedronken heb... snap het niet 8 weken geleden controle van spiraal gehad en hij zat goed!!
Argggg, ik heb licht bloedverlies maar ik blijf mee raar..zwanger voelen. Dus de laatste test die ik in huis heb net gedaan en na 7min verscheen er weer een rot tuurstreep. Begin langzaam aan een hekel te krijgen aan die rot testen:x Nee,ik ga niet uit van een zwangerschap of mk maar wilde toch de foto even laten zien omdat er de laatste weken wel vaker zo een foto's voorbij komen...
Van vanmorgen Ben stiekem wel beetje bang dat ik alsnog ongesteld word maar moet positief blijven van mijzelf!!
ja 2 dagen spanning ga het morgen doen omdat er namelijk een spiraal in zit lijkt me niet gezond als het zo mocht zijn??? me zoontje is net 6 mnd