Lov23, thnx girl!! Dacht altijd dat je die weken vanaf 1e dag menstuatie cadeau kreeg... dus ongeveer 2 weken extra zeg maar...
Me and: ja, zo kan je tellen als je cyclus dus normaal is, dus 2 wk erna ovulatie volgens mij, maar inderdaad het wordt gerekend vanaf je eerste dag van laatste menstruatie! Gefeliciteerd hoor!
klopt ook wel maar de gyn pakt dan 2 weken later je ei zeg maar...alleen moet jij er een extra week bij optellen
Hoi allemaal, in mn album heb ik 2 fotootjes staan. Het lijkt wel of de teststreep verkeerd staat? Of het is gewoon een heel andere streep, kan ook Wie zou er eens willen kijken?
Ik heb bij de vorige pregnyl spuiten ook altijd 2 dagen te vroeg getest, ook altijd negatief. Vandaar dat de fertiliteit zei dat ik voorzichtig blij mag zijn.
Nou je bent dan korter zwanger he als je volgens cyclus 5 weken zou zijn ben je nu pas 4 weken.... zeg ik toch goed he? Je ei is later dus
snelle rekensom.. jij zegt 18 juli eerste dag laatste ongie te hebben gehad en 3 weken later ei zit je op 8 aug. dus nu 20 dagen na ei dan zou je nu 4+6 zijn ( vanaf eisprong tellen + 2 weken)
hier mijn testjes 4 dagen voor nod! kv heeft nooit meer geknalt dat dit! ik vind ze niet fijn meer.. cb nu vele betere ervaringen mee!
Hoi meiden, Hier mijn testje van deze ochtend, het is wel 5 dagen voor NOD, maar ik zie een heel licht 2e roze streepje. Wat denken jullie?
Ja precies ben blij dat ik op die andere testen wel knallers heb. Die kruidvat vind ik echt een stuk minder geworden. .