Ja is pennen streepje. Maar eergisteren stond er helemaal een vage tuur streep wat niet op de foto zichtbaar was. En nu is ie iig op de foto zichtbaar
Gewoon over 2 dagen nog een tekstje doen en dan hopen op een duidelijke streep. Of een cb test halen spannend hoor hoop het voor je
Ik zie ook wat héél lichts,zo begonnen mijn testen ook 2 weken geleden!! Succes meis,ik duim voor jullie!
Zijn er toevallig mensen die ervaring hebben met de sensitest zwangerschapstesten? Had er nog 1 thuis, dus vanmorgen gedaan. Mooie dikke roze lijn, maar het midden is lichter? Boven en onder wel mooi donker, net zo donker als controlestreep. Niet goed doorgelopen? Of toch weer voorbode van lager hcg?!
voor de tuurders, ik zit mezelf volgens mij gek te maken met het tuurstreepje van gisteren. kan op de test van daarnet geen 2e streepje bespeuren.. Gisteren, met 9 DPO een heel licht streepje Bekijk bijlage 346925 En beide testen, vanmorgen = onderste met 10 DPO Bekijk bijlage 346926
Denk je echt? Ik geloof t nog niet hoor! Morgenmiddag moet ik naar t ziekenhuis, dan krijg ik een urine en bloedtest.. Als dat positief is geloof ik t pas.. Haha, vind t zo raar allemaal, al die moeite de afgelopen anderhalf jaar gedaan en dan in een stopmaand zwanger...? Maris, ik zou t niet weten.. Ik word niet uit mezelf ongi...
Ondanks m'n roze afscheiding toch een testje gedaan vanmorgen, m'n temp was namelijk nog erg hoog. Dit is het resultaat: Bekijk bijlage 346945 Maar denk dat ik me het inbeeld want de CB zegt niet zwanger!! Helaas