Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 22

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BLiS, 8 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Guusje ik kan het wel blijven zeggen natuurlijk....ik zie gewoon streepjes op je testen. Die cb heeft waarschijnlijk er ook erg lang over gedaan niet....voordat er niet zwanger stond.
    Ik denk dat je gewoon licht heb gehad ... Ik zou voor nu even afwachten op je bloedtest morgen...;) je maakt jezelf gek. Al snap ik je wel hoor ;)

2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ja je hebt gelijk Lov... Haha... Maar we wachten al zo lang en als je dat opeen dit soort testjes hebt dan word ik erg zenuwachtig..;)
    Maar goed, nu gewoon morgen maar afwachten, ik laat t weten als ik terug ben uit t ziekenhuis!

3. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    Wat denken jullie meiden? Vandaag 2 dagen voor mijn nod... kon me niet meer bedwingen dus toch een testje gedaan. Loop al hele dag verstrooid en duizelig ook.
    Hopelijk blijft et goed gaan.. en vals positief kan ie toch niet zijn he?

Bijgevoegde bestanden:

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Positief!!! Gefeliciteerd

5. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    Dankje miss flower!!!

We lopen ong gelijk zie ik?? sinds wann had jij getest? :D
    Ik ben nog zeer vioorzichtig omdat ik schrik heb dat ze er alsnog zouden doorkomen... hoop van niet hé!!!!

6. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Positief meid!!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Snap je wel ... ;) maar streepjes komen niet vanzelf :D nou ja die wat jij hebt zijn duidelijk vindt ik.

Sterr gefeliciteerd !

8. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik zie hem nu wel,maar net wat Lov zegt,stop maar met testen als je morgen toch naar het zh moet,je maakt jezelf gek op deze manier,ik snap dat het moeilijk is maar wacht morgen even af,kan zijn dat je hcg nog laag is en dat verdubbelt om de 48 uur geloof ik.... Succes morgen en ik duim voor je! ;)

9. Fizzy

Fizzy Bekend lid

24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Lees elke x weer mee of en wie er positief testen, dus gefeliciteerd nieuwe zwangeren! :D

Wil even offtopic reageren op @DeesDees, zag dat je tijdelijk geen handtekening had en zie nu deze staan. Je ukkie zit er nog? Gefeliciteerd! Goed nieuws gehad dus? Echt heel fijn voor je :)

10. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Yeap! Mooi! Gefeliciteerd! :)

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hoi!
    Ja ons wondertje zit er nog!!
    Ik hield rekening met het ergste maar hij/zij heeft zich goed vast weten te bijten.

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik denk dat je zwanger bent :)

13. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    O vandaar :). Heb ik dan de streepjes op mijn zw test ook omgedraaid? Zit daar ook de test li? Dan is ie namelijk al een stuk minder raar ;).

14. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    En posi sterr :)

15. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Oké... Ik verklaar mezelf bij deze tot dombo van de dag... Heb even op de site gekeken van sensitest en heb idd de streepjes omgedraaid... Die vage streep is de controlestreep!!!! De test streep is gewoon dik vet aanwezig!!! En nog donkerder dan de controle streep ook!!
    *muts*

16. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Maris: bedankt!

17. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    Hoi Dames, Wat vinden jullie van mijn ovulatietesten?
    Lijntje begint nu te verschijnen op dag 14 van mn cyclus.
    Het lijntje kan zeker duidelijker dus ik wil even wat advies vragen.
    Moet ik nu vaker testen zodat ik mn piek niet mis of kan ik morgen om 17:30u gewoon weer een testje doen zoals ik nu ook doe? We hebben gisteren geklust, en om mn ei niet te missen vanavond weer of kan dat ook morgen om mn ei niet te missen? Ik hoor graag jullie mening:)

Bijgevoegde bestanden:

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ik denk dat het nog wel even duurt....
    Denk dat het vanavond testen nog niet echnt zin heeft met zo`n lichte streep

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.034
    15.632
    113
    Nabij Utrecht
    Kleine eitjes groeien groter/rijper voor de eisprong en dus wordt het lh aangemaakt wat dus ook op een zw test te zien is als een licht posi resultaat.
    Ook slijmvlies bouwt op en wordt dikker naarmate de eisprong eraan komt zodra er een "zacht bedje" aanwezig is om in in te nestellen na bevruchting.
    Het zou dus zeker ook wel een posi uitslag kunnen zijn omdat je lh piek op zijn hoogst is nu.

Ik weet niet hoe lang je nu al zulke testen hebt maar vaak zal je zien dat het resultaat nega wordt zodra je lh afneemt.

20. Fizzy

Fizzy Bekend lid

24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Wat fijn! Heb je een echo gehad? Geniet ervan!

Deel Deze Pagina