Wow weer veel zwangere dames zijn er bij gekomen! allen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Wauw, wat een lekkere manier van opstarten met al die positieve testen. Gefeliciteerd dames!!!! Guusje, hoe laat mag jij vandaag naar het ziekenhuis?
Bekijk bijlage 347065 Binnen 5 minuten.. een lijntje even dik als de controle lijn.. Ben benieuwd of iemand t ziet.. Hier in het echt is hij best duidelijk. Maandag of dinsdag is mn NOD
Ik zie op iedere test "iets" vaags. Maar denk dat ze negatief zijn aangezien alle streepjes op een andere afstand staan beetje vreemd
Vond ik ook raar, maar heb de beschrijving er naast gehouden en op 2 na zitten ze nog wel op de hoogte waar ze volgens t plaatje van de beschrijving horen te zitten N nadeel van de goedkope testjes?
Ik heb afgelopen dagen 2x getest.. had wat gratis testjes gekregen even voor t beeld, volgens mij valt het wel mee hoe dichtbij hij staat.. alleen de bovenste en een na laatste zijn vreemd de foto is btw crap.. maar is bedoeld om mijn streepjes te laten zien waar ik de lijntjes dacht te zien