Ik test nooit maar , we snappen er niks van deze keer. 6 dagen over tijd voor het eerst . Net toch getest witter dan wit kan niet . Morgen weer testen als ik nog niet ongi ben . Is die ook wit dan zegen we dat ik in de overgang zit anders weet ik het ook niet meer . D83@ Zie idd iets !! de mijne is vele malen witter . En niet eens foto waardig .
hoi hoi willen jullie meekijken? zal even mijn verhaal uitleggen, ben laatst drie weken ongi geweest en moest ven tijdelijk met pil stoppen omte kijken hoe het nu zou lopen. nu hebben wij vorige week geknuffeld en mijn vriend kon zich niet helemaal inhouden, tot drie keer toe. nu is dit niet zo heel erg, we hebben een zoontje van bijna 2. maar nu ben ik al twee dagen niet lekker en misselijk en misselijkheid wordt met de dag erger, dit heb ik nog nooit gehad, zelfs niet bij eerste zwangerschap. weet dat het nu nog te vroeg as om te testen maar wilde weten of het zo kon zijn.. nu heb ik vaker gedacht dat ik zwanger was en dacht ik streepje te zien, en vriend niet, was ook uiteindelijk niet zwanger. nu zag hij hem wel en hoefde ook niet te turen of tegen t licht te houden, wat denken jullie? ik test over paar dagen weer groetjes
ja lichtroze, maar komt vast omdat ik te vroeg ben met testen.. heb ook geen idee wanneer mijn eisprong is geweest en mijn cyclus nu loopt..
O jee.. durf nog niet blij te zijn.. maar dan weet ik waar ik me klachten vandaan heb hihi.. wel snel raak hoor hihi vandaar die twwe ooievaars hier van de week