Dag mama v chantal. Wij lopen gelijk he. Heb ook nog een foto gezet van mijn testjes :-D Volgende woensdag bij de dokter vr een bloedafname dan weet ik hoeveel mijn hcg staat. Dan afspraak maken bij de gyn als alles ok is. Je testen zien er goed uit! Die kleinere van welk merk zijn die? Die lijken duidelijker. X
Mamachantal ik snap totaal niet waar sommige dames het over hebben meid....ik vindt je testen wel oplopen
Ik test dinsdag ng eens met lifetest Mama v chantal ik bedoel niet dat het niet oploopt hoor maar vroeg me Gwn af welke de kleine testjes waren je bent zowiezo zwanger!!!!!! Joepie!
Ivm tussentijds bloedverlies rekening houdend met minder hcg aanmaken. Testen lopen idd op, duim voor mamachantal dat het zo blijft eb een plakbeeb is!
Bruinverlies is oud bloed....komt zo vaak voor Ong krampen .. Ja je bm groeit...ook normaal meid. Dus norri bloedverlies is het niet echt he en minder hcg aanmaken ? Testen zijn toch prima
Mamavanchantal ze lopen echt wel op hoor. Ik knalde pas met kv op 5 weken ik vind het een mooie test voor op nod! Gefeliciteerd!
Haar testen zijn toch mooi? En lopen toch op?? Je HCG kan al eens wat schommelen en je urine kan de éne keer wat geconcentreerder zijn dan de andere...
Je moet je niet gek laten maken Gewoon lekker doortesten nu. ... Weet alleen niet of de kruidvat testjes daar wel zo geschikt voor zijn .. Misschien nog wat dipsticks van de z&k bestellen ? Zijn ook veel goedkoper.
Ik heb tot 7 weken af en toe wat roze/bruine afscheiding gehad, kan je heel onzeker maken maar het hoeft echt niets te betekenen